četvrtak, 27.07.2006.

..0pATij@..

oi ljudi...bila ja jučer nakon...hmm..dvije godine? na ležaljkama u opatiji...A bilo je fora..Dogovorila se ja s Tominom da nas on i Karlo čekaju s peewom.. Išle Martina, Jan i ja na bus u 20...Došli na slatinu oko 20 i pol..Tamo nas čekala Andrea sa svojom mutavom sestričnom..(ženska se totalno uklopila...švabica, ne kuži ni riječi..u izlizanim trapkama i bijeloj majici)...hmm..da.. Nakon 4 pokušaja nagovaranja babe na kiosku da nam proda cigare (na kraju je popustila smijeh) krenuli mi u pohod na ležaljke..Uskoro se na našim licima mogla primjetiti izrazito veeelika radost...da,da...Ugledasmo..Peewuuu...i naravno, Karla i Tomosa (al to je manje važno rofl) ....zayeb. se... Bili smo tamo do nekih 22 a onda smo se zaletili do Letiša po još pive..da,da..Jandrijevićka, Andrea i ono mutavo su morale doma pa sam ih ja sa suzama u očima otpratila ..da,da...Mi smo se uskoro našli na onoj kućici od spasioca..Ne sjećam se baš kako al nema veze..=)) ...I onda smo se još dva sata gore zajebavali..Bilo je par provala...npr. Dere se nama onaj čuvar da bi trebali polako doma..Ja pitam: «Ko je to?» , kaže Karlo: «sokol» ...a ja onako flegma: «Šta on može letit?» rofl i tako...polako smo se pokupili doma...Bio je to još jedan uspješno preživljen dan...

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:46 - Don't just fade away ( 29 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©