petak, 21.07.2006.

..život ide dalje, život brzo prolazi....Sve se može srediti..ali tebe ništa ne može zamjeniti...

Ewo mene ljudi....Jednostavno mi se neda pisat pa ono...Imala sestrična prekjučer rođendan pa išli na cugu...To je bio živi smijeh...Šta god oni predlože ja: «NEEEE!!!» ...Na kraju sam rekla da bi mogla izdržat oko sat vremena u bilo kojem kafiću OSIM Hamingwaya i Monokinija...Na kraju smo išli u Galiju...Tamo mi je ok...Malo sam bila u bedu, al sam se trudila da mi to ne uništi večer, i da ja zbog toga naravno, ne uništim party. A u bedu sam bila zato jer me sve podsjećalo na jednu osobu s kojom smo uvijek tamo išli na cugu a.....Njega više nema...Bit će godišnjica za mjesec dana...Taman pred moj rođenan je poginuo s motorom =(((....OK, neću više o tome...Gotovo, ne smijem,...
Uglavnom, poslije Galije smo išli na noćno...Bilo je luuuudo...Kupala sam se na Lidu nakon pune dvije godine....loll...a voda tooopla...Bilo je suuuper.-..Spavala kod sestrične...Došli doma oko 4....Stravaa... I jučer sam cijeli dan bila kod nje...Danas idem u Rijeku...Sutra frendica ima rođendan...weeee....obožavam rođendane...(osim svog).....aj ljudi, ispričala sam vam i više nego šta sam trebala...aj, uživajte..i ne zamarajte se nebitnim stvarima....pusssa svima..

- 11:24 - Don't just fade away ( 24 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©