utorak, 04.07.2006.

..hmm...ma kad sve zbrojim...JUPIIIII...

..povijest se ponavlja...da, da ljudi moji...sad sam i službeno prvašić...hehe...bolesno..
Bila ja onako primirisat onoj medicinskoj...a mogla sam.... Išla ja za fizio..ono, ajmo probat..imala 46 bodova, treba 40...Dođem tamo..kaže mi lik: ispod 55 bodova nemoj ni pomišljat...a mislim...Pa koji kurac onda stavljaju bodovni prag 40???wtf??...al dobro... Išla ja u kemijsko-grafičku i gle čuda...lol....upala jaa...weeee....mislim, 99%...tako su mi rekli..sutra ću znat...Prijavila se ja za grafičkog tehničara pripreme i za ekološkog tehničara...ma ne pitajte...al uglavnom, rekli mi da ću sigurno upast u jedno od toga..Nije baš navala...Treba mi 36 bodova..ja imam 47 pa ono..Recimo da sam upala..sutra ću vam potvrdit (nadam se)..

I da..jučer mi se nije dalo ić na kupanje i lijepo ja poslije upisa kod frendice,...Ne bi vjerovali šta sam radila...hmmm, da...Vozila sam se..lol...ne, ne ljudi..to je stvarno za pohvalu...Ja onako smotana i blesava sam uspjela vozit sk8 koji metar...hehe...molim pohvale...lol...Spuštala sam se po cesti ko idiot..skoro me auto satro al dobro..I preživim ja sve to...i stojim na mjestu..ono..stojim, niš ne radim...i razbijem se,...To treba znat...uglavnom, puklo me...Ful bi htjela naučit skejtat...baš ful...tko zna...Možda jednom i to uspijem??..


naknadno dodano: UPALA SAAAAM....weeee....Grafički tehničar pripreme...aha...ful sam happy...yeaaa...i ispalo je da ću ić u razred s izgubljenim ...jeee...bar ću nekog poznat...jupiiii...Ok, dosta sad,...Idem na kupanje...pusssa svima..nadam se da ste se svi upisali gdje ste htjeli...


- 13:47 - Don't just fade away ( 66 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©