ponedjeljak, 03.07.2006.

...UpIsI....(kill me please)...

..da, da ljudi...danas su upisi u srednju školi....yeaaa...neću se uspjet upisat al ok..neću sad o tome...Htjela sam reć da danas idem u Rijeku probat se ugurat u tu školu pa ako vidite neko čudovište sa tamno smeđe pofarbanom kosom, crnim oko očiju..u majici na aNarHiju, nekim klošarskim hlačama do ispod koljena i visokim starkama....s killerom na ruci :)) ...aha...to sam ja...pa ako se imate namjeru upoznat dođite do mene..inače vas neću skužit lud .... e, da..Petrova....koliko god to bilo seljačko i jadno..meni je bilo fe-no-me-nal-no...lol...ne, bez zajebancije, bas je bilo zaaakon...idem ja opet...hehe....pusssa ljudi...držite mi fige da upadnem...šanse su 1 : 100 namcor

- 12:06 - Don't just fade away ( 13 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©