četvrtak, 29.06.2006.

...n0vI po$$t....doč€k@Łi ste Ga.....sv@k@ čast (i slawa) ....ŁOL...

yea,yea....novi posteeek...al neam blage o čemu da pišem... Hmmm, da vidimo.... Sta se sve događalo od zadnjeg dana škole na dalje....jaooo...Kako bi to frendica iz (bogu hvala ex) razreda rekla: puno izlika za opijanje...lol....Uglavnom svaki dan visim u Ičićima...na plaži, tj. grotama.. znači:..Prvu subotu od kad je završila school je bila Brežanska...bilo je straaavaaa, al hebiga..starci me ne puste dulje od 1...mislim, to je suuupeeer...al znate onu dobru staru: ONI MOGU BIT DUŽEE!!...lol...tamo sam sjedila «Bogu pod nogama»,,hehe..to je bio živi smijeh...Sjedim ja na nekom zidiću i neš (po običaju) filozofiram ..I zvoni meni mob...pita frend..Di ste?? Ja, ono...Kako da mu sad objasnim? Okrenem se, a iznad mene križ,,,ja ono..mrtva hladna...»pa tu smo, Bogu pod nogama»....Mislim da je shvatio....rofl

Sta je još bilo??? Hmhmm...a da..Perotov rođendan...Bilo je foraa al sam bila ultrakratko jer (sam glupa)...jer je frendica morala bit doma u 22 (WTF) a ja sam išla s njom jer mi je bilo bed ostat jedina cura...a starci me pustili do 1 headbang ...

Prekjučer sam bila u Medveji...hehe....ko bi rekao...skroz neočekivano..Kako je lijepo kad ti frendica ima dečka koji vozi...lol...Došli oni do Ičića...»Idete s nama do Medveje»....a ne ne idemo...I tako se mi strpali u auto i krenuli put Medveje.,...zaaakon je bilo....Svi ostali živi i zdravi...

U subotu je Petrova...a usput i frendica ima rođendan tako da ću vjerojatno bit goree....Nije baš neka zabava al kako sam već napisala na početku: Još jedna izlika za opijanje....hehe...a ne, ne....Neću pit...bar ne puno...

I da...najvjerojatnije mjenjam nick...dosadio mi....dok ne smislim neš originalnije bit će..Din@... I to je to...Ljudi moji, do čitanja....pussssek wave

- 12:57 - Don't just fade away ( 38 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©