četvrtak, 13.07.2006.

...fakat...ono...crazy...he-he...

Da, da... baš i ne znam kaj bih pisala... jedino da sam happy... ovako pisat ću današnji dan... došla je jutros karla po mene jer smo trebale ići na kavu u grof... ali dođemo mi do malog dućana (imale smo 15kn) i kažemo ajmo kupit tu pljuge pa ćemo kod mene popit kakao, i tako smo bile kod mene solo jedno dva sata, i pile kakao i malo pljugale i slušale pjesme i normalno pričale... onda je karla ošla i ja sam malo čavrljala s dorom, pa su mi došli starci...pa sam morala brisati prašinu, jesam... idem si ja neš spremit za klopu, jer nisam cio dan jela i dođe ruca... pričale smo pol sata i počupala mi je obrve... i sad tu pišem na blogu, malo se zafrkavam i onda idem van... ha i da matea nemoj me ubit al moram pričat o tvom burazu... he-he... da jučer na građi malo smo se matea i ja ošle šetkati, pa smo se vraćale istim putem i na čošku stoji ivan... ja se onak malo zabijem u njega, a on me zagrli... i ja sva happy i bla bla bla...
da, usput pozzz svim ljudovima, blogerima i blogericama, ljudi nedajte da vas se smete sam živite kako vi oćete, to ja radim... he-he, premda ćete nekad nadrljat, al bez da ne nadrljamo ne bi bilo zabave... he-he... kisss...

- 17:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.