13.07.2005., srijeda

Zar sam ja mačka?

Pitate se čemu ovo pitanje? Pa pitam se to jer sam bia 4 PUTA KLINIČKI MRTAV!!!!
Pa me zanima jesu li mi ostalo tih pet života ili da sljedeći put idem dva metra ispod zemlje?????
Pa evo tih 4 puta...

1. Bilo je to 16.03.1990. Dan mog rođenja... Vadili su me na carski rez. I kad su me izvadili meni srce nije radilo. I onda su me doktori ispleskali ili što ja znam. Ali mi je mater rekla da nisu bili optimistični kad si me ugledali. I nakon po minute nekako je proradilo i odma sa mnom u inkubator. I jebiga nisan ni izaša vec potrošia jedan život, e jesan rastrošan.

2. E ovome neznam datum ali znam da je bilo lito kad san ima tri godine. Bili mi na plaži nas petnastak i bia ručak i ja mršav kakav san bija pojia mrvicu i iša skakat okolo i odh ja na mul i padnem ravno u more. Kad su oni skužili da san ja upa skoro je bilo kasno jer sann već bia plav. Sve san to čuja od svojih staraca koje san jedva nagovoria da mi kažu to. I nisu mi opipali puls a ja plav. I nekako umjetno disanje ja nakon dvi minute počnen pljucat vodu. Naravno svi sritni.

3. E ovog se ja već sićan ali ne skroz nego u djelovima. Nilo je to 21 ili 22.09.1994 nisam siguran.Bia ja kod babe na boriku (drugi kraj grada) i igra se ja s posvojenim rođakom i susjedom. i mi vam se igrali s pljucama (bacali smo masline u trokolicu na drugoj strani ceste). Otišla njih dva vidit koliko smo ubacili, a meni se nije dalo. Meni sinilo da oden i ja vidit i stanen na rub pločnika i pogledan livo pa desno, nigdi auta i ja krenia. Ali narčasti fićo se stvoria od nikud i ravno u mene. Rekli su mi da san jedva bia pri svjesti. Glava cila krvav ruka vislia i izgleda san ko čudovište. U bolnici su operacije trajale skoro cili dan. Ozlijede: Ima san unutarnje krvarenje od slezene pa su mi je izvadili, ruka slomljena u kojoj i dan danas imam pločicu koj drži kosti skupljene i rasika san glavu na čelu. Nakon što se meni stanje stabiliziralo, strcima su tek onda rekli da su me na opereaciji bili izgubili ali su uspili vratiti.

4. Ne sječam se datuma ali znan da san ima gripu,a doktori su rekli da nesmim imati veliku temperaturu do petnaste godine jer nemam sleznu pa se može dobit izljev krvi u mozak. I tako smo mi skakali i na 38 temperature. I otišli mi kod doktora i doktor pita jesan li alergičan na penicilin ali ja san ga dotad normalno pija i on meni propiše sumamed. i sva sriča što je meni star dala samo pola žličice. I razgovaral ona s prijateljicom koja je na sriću moju bila medicinska sestra. i dok je mama razgovaral meni su natekle i poplavile usnice, mater se uspaničilai kaže prijatljici što je, a ova joj kaže ako si mu dala penicilin da je to penicilinski šok i da ga hitno vodi u bolnicu i da mu do bolnice drži dva prsta u ustima da mi natečeni jezik ne začepi dišne puteve. I mi tako i ja prid bolnicom ostanem bez svjesti i onda su me doktori nekako izvukli ali su rekli da se radilo o sekundama.Ima san deset godina


Eto moja četri života. Puka slučajnost, ja van ne virujen da je tu ikakav bog ima prste jer sam ja ateist i nemože te me uvjeriti da je to bia bog.
A nisan van reka da mi je planu studirat medicinu.
- 10:24 - Komentari (11) - Isprintaj - #

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život, moja razmišljanja, noji osječaji, moja glupost, jednostavno ja.......


Tražilica:




Divine Music





Završio 1. razred (gimnazije). Život mi je u kurcu. I jednostavno ne znam što ću od sebe.