07.07.2005., četvrtak

London

Sigurno znate što se dogodilo u Londonu. E pa ja mislim da su Blair i Bush zaslužili da ih teroristi napadaju. Jedino mi je žao što umiru nedužni ljudi. Ali za ovo je kriv prokleti Bush. UBIJMO BUSHAAAAAA.............................. On u Irak nije iša zbog oružja nego zbog nafte. Muslimani mu se moraju odužiti za ono što im je radia prije nego što je posta predsjednik ali i za ono što radi sad. Najveće zlo ovog svijeta je Bush. Zašto ne organiziramo masovni prosvjed u cijelom svijetu protiv njega, bilo bi nas koji bi izašli na ulice. UBIJMO BUSHA ( kriminalca, nepismenog bjelčugu, kretena, majmuna(oprostite što vrijeđam majmune)). On nema što raditi u Iraku, Afganistanu ili bilo kojoj drugoj zemlji. Do ovog nebi došlo da nije njega. UBIJMO BUSHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- 21:26 - Komentari (11) - Isprintaj - #

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život, moja razmišljanja, noji osječaji, moja glupost, jednostavno ja.......


Tražilica:




Divine Music





Završio 1. razred (gimnazije). Život mi je u kurcu. I jednostavno ne znam što ću od sebe.