03.07.2005., nedjelja

ledeno more....

i kao što vidite u naslovu danas san se smrza ka pička. Ja neznam zašto ali je meni bilo užasno ledeno, ma pustimo to, zgrijat će se more.
Kako se lipo sam probudit, a ne da te bude starci, brat ili mačka. I to je rezultat dizanja u 11. I tako mislih se ja oću li gledat formulu ili ići na more i naravno odaberem krivo. bilo nas par od standardne ekipe ali sve u svemu dosadno i ledeno. I dođen ja doma i vidim da je glupi alonso dobija, ali ajde schumi je treći. Bilo meni dosadno jer većina iz mog razreda su po okolnim otocima ja jedini u gradu. I zaigrah ja jamb s bratom i curom (njegovom). Idu njih kocke, a mene neće. TKO NEMA SRIĆE U KOCKI IMA ULJUBAVI. Onda se njih dvoje triba odma rastat. A ispada da meni ljubav cvate (dobro ste pretpostavili da to nije istina). Ali će cvasti za 12 dana. Netko dolazi na ljetovanje (ANAMARIJA)....

Ana-Marija

Kako su bolne
Noći bez tebe
Dao bih jadan život svoj
Za cijelov tvoj

Pa bih k'o brsljan
Ovio ruke
Oko vrata tvog al' samo da nema
Tog tate zlog

Jer on ti brani
Sve one stvari
Koje bi da mi ljubav daš
Već mogla da znaš

I tako samo
Sanjam tvoj lik
I svako malo iz grla
Otme mi se krik

Ana-Marija
Jednog ću dana tebe ukrasti
Ana-Marija
Kroz tvoj ću prozor nezvan upasti

Ana-Marija
Baci mi rupčić s balkona
Ana-Marija
Zalud moje suze sve
U svom grlu gušim bolan krik
O ne
Ti si mi sve
Zanavijek volim te
Srebrna krila
- 21:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj život, moja razmišljanja, noji osječaji, moja glupost, jednostavno ja.......


Tražilica:




Divine Music





Završio 1. razred (gimnazije). Život mi je u kurcu. I jednostavno ne znam što ću od sebe.