nedjelja, 30.04.2006.

Bubi d bitch

Image Hosted by ImageShack.us



Evo Tonka kao što si željela posvetila sam i tebi jedan post. Ali svi ostali koji me poznaju neka ne brinu jer će doći i vrijeme kada ću i njih ispljuvati.
Pa Tonka ima smeđu kosu, smeđe oči, i malđu sestru koja ju izluđuje (ja se ne nalazim u ništa boljoj poziciji).
Ludije za Markom još od vrtića i još nisu prohodali. Ide na debatu kao i ja i vvvvvvvvvvvooooollllliiiiiiii se SVAĐATI. A kada se nas dvije udružimo nema zajebanciji kraja.thumbupwavezujo

Voli gotovo sve (možda gljive ne), pije sve - Tonka samo da znaš , ja znam što si radila prošlog ljeta :)partypartypartypartysmokinsmokinsmokin




| 10:14 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.