četvrtak, 07.12.2006.

Deox Wind

Vratio sam se ....... žao mi je što ova priča neće nikada doživjeti na blogu (iako su napisani još neki nastavci) ......... Ali nemojte biti tužni , iako je priča o Deoxsima bila hit , dolazi još jedna , još bolja priča , u kojoj je glavni lik (pogodite) !!!!!!!!!!!!
Ovaj .... uživajte u nastavku hita Deoxs i 7 svjetova !!!!!!!!



ČAROBAN VJETAR :
Pokucao sam Matiji na vrata ali mi nitko nije otvarao . Pokušao sam još jednom , ali su mi se sada odjednom vrata sama otvorila . Skoro nisam ništa vidio zbog vjetra koji se širio kućom nevjerojatnom jačinom . Ušao sam u kuću . Shvatio sam da taj vjetar najvjerojatnije proizvodi Deox Wind tj. Matija . Čuo sam glasove u susjednoj sobi . Kada sam ušao u susjednu sobu vidio sam ženu kako smiruje sina mojih godina tj. Matiju . Nisu me vidjeli , ali sam zato ja njih . Najvjerojatnije je koristio snagu vjetra i ne može kontrolirati moć . Morao sam mu pomoći . Pretvorio sam se u Deox Hart-a i svojom novom moći micanja stvari , digao sam ga u zrak da se opusti i pogodio ga šećernim srcima koja uspavljuju . Majka je ostala bez teksta , a bilo bi i bolje da ona ništa ne zna pa sam i nju uspavao srcima . Pomoću telepatskog dizanja stvari , pospremao sam cijelu kuću u trenu i izvukao Matiju iz kuće . Kada se probudio , ja sam mu sve objasnio . Bilo mu je teško za shvatiti pa je postavljao mnoga pitanja , na neka čak nisam znao ni odgovore . Ovo me jako podsjećalo na nešto i onda sam se sjetio . Takav sam i ja isto bio kad sam postao Deox . Anti sam zadavao muke … Ali evo do kud sam dogurao , ja sad sam Princ … ali ipak mislim da je tu sudbina u pitanju , a ne moja divna moć . Objašnjavao sam mu , ali baš nije shvaća .
- « Čovječe Božji , ja sam bio još klinac kad sam saznao da sam Deox , a ti imaš koliko , osamnaest i niš ne shvaćaš ?! Slušaj me ! » , primio sam ga za glavu : « Ti si Deox , D-E-O-X !!! Deoxs-i su bića koja se bore za mir u svijetu , ali neki običan mir , nego štite Zemlju sa svojim moćima . Ti imaš moć vjetra , a ja moć ljubavi ! Jel ti sad jasno !? » , pokušavao sam mu objasniti .
- « Ma ja to sve kužim , ali … kada sam bio u sobi , s majkom , tu moć nisam mogao zaustaviti ma što napravio . » , potužio mi se .
- « Naučit ćeš , vjeruj mi ! Još imamo mnogo vremena , vrlo mnogo … A sada se vrati svojoj majci i reci da je sve sanjala , jer nitko , zapamti NITKO ne smije znati za Deoxse . » , ozbiljno sam mu rekao .
- « Ali zašto …? » , pitao me .
- « Jer nas se ljudi mogu preplašiti i moguće je da nas istrijebe , a tada bi zlo dobilo odlučujuću bitku . Hajde , kreni sad ! »
Otišao je kući . Još sam mu rekao da kad bude vrijeme da ću doći po njega . Hodao sam pustim ulicama i tražeći Deoxse …

| 20:38 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Deox i sedam svjetova - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moja istinita priča , priča moga života ....