< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo tri najbolje frendice pa evo nešto o nama :

Image hosting

Image hosting


ime:lea
godine:13
najzgodniji glumac:rado mulejkiss
najdraži pjevač:marc eric terenzi
najbolji sportaši:r.kaka r.vugrinec, u.zorman

Customize your blog

Customize your blog


ime:doris
godine:13
najzgodniji glumac:Jesse Metcalfe
najzgodniji nogometaš:R. Kaka
vrsta glazbe:pop,r'n'b,hip-hop,...

MySpace images

MySpace images


ime:lucija
godine:13
najzgodniji glumac:sean faris
najbolji nogometaš:r.kaka
vrsta glazbe:r'n'b

to bi bilo osnovno o nama......8.a THE BEST

i love you 123
roger moore blog
all my things
simpatije
bigoo
radio blog club
us5
tokio hotel
google tražilica

fun

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 26.04.2007.

več stvarno dugo nitko nije stavio ništa na ovaj blog pa onda danas ja pišem ovaj post....ovaj post bit če posvečen posebnoj osobi i napisan na hrvatskom tak da svako koji dođe može pročitat...pa ta posebna osoba zove se primož...znam ga več poprilično dugo al još uvjek je onaj isti visok oko 120 cm i uvjek kontra svih...on je stvarno posebna osoba .....danas me je tak razljutio da bi mu valjda šamarčnu stisnula da nismo bili u školi ....znate več puno put sam pričala o dramskom i sad mi smo prošlji tjedan imali predstavu koju napominjem on NIJE GLEDAO ......pa j tako čuo da smo u predstavi puno improvizirali da smo na pozornici malo promnjenili tekst i tak al ispalo je dobro..a sad da vam opišem nastup U-NEBO-DIZANOG-PJEVAČKOG-ZBORA...to je bila katastrofa za sebe...faušali su tak da više nisu mogli mislim doris sorry al neznam koji je više faušal dal ti il primož jer stvarno tulili su ko da jih s kože svlače...i ja sam taj nastup naravno u školi prokomentirala pred primožem ...i on taj moment nije reagiral nego dans...mislim ja nisam mogla vjerovat da je reko dal imamo mi 1 il minus 2 predstave godišnje...ja vam stvarno velim da nismo bili u školi ja bi mu sve zube izbila ....i onda je reko da se oni moraju jako pripremat ...MA DAJ MOLIM TE ....i tak smo se vrjeđali oko 10 min ..i na kraju mi on uvali foru LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR ...e onda mi je puklo..i izderala sam se za njim i nije mi žao ubog tog.. JER NITKO NEČE VRIJEĐATI ONO ŠTO NIJE VIDIO I ONO ZA KAJ SMO SE MI NAMUČILI....sve kaj još imam za reč je
LE ČEVLJE SODI NAJ KOPITAR !!!!!

- 18:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.