< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo tri najbolje frendice pa evo nešto o nama :

Image hosting

Image hosting


ime:lea
godine:13
najzgodniji glumac:rado mulejkiss
najdraži pjevač:marc eric terenzi
najbolji sportaši:r.kaka r.vugrinec, u.zorman

Customize your blog

Customize your blog


ime:doris
godine:13
najzgodniji glumac:Jesse Metcalfe
najzgodniji nogometaš:R. Kaka
vrsta glazbe:pop,r'n'b,hip-hop,...

MySpace images

MySpace images


ime:lucija
godine:13
najzgodniji glumac:sean faris
najbolji nogometaš:r.kaka
vrsta glazbe:r'n'b

to bi bilo osnovno o nama......8.a THE BEST

i love you 123
roger moore blog
all my things
simpatije
bigoo
radio blog club
us5
tokio hotel
google tražilica

fun

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 26.02.2007.

pa dan je počeo fenomenalno...nakon praznika opet sam se morala dignuti u 6 ujutro...onda opet sve po starom...u školi stara ekipa al opet smo se ujutro zafrkavali i smijali...1.sat hmm ništ posebno(sad mi je žao kaj si nisam za djeda mraza poželjela da odnese andreja kodriča daleko od brežic i nek ga nikad ne vraća...mislim čovjek je tak naporan da su svi sretni kad je bolestan)......2 sat ...prića za sebe imali smo dugo obečavanu gimanstiku....morali smo radit gluposti nad glupostima(sad mi ipak nije žal kaj sam 2 godine hodala na gimnastiku)al opet nismo mi fenomeni.....i dok smo mi preskakali škrinju ko idioti i trčkarali krugove po dvorani 7 minuta(pa nebi bio takav problem da dvorana nije tak velka)...oni moroni iz B skakali su po trampulinu....i to cjeli sat....onda nas je morala večina nakon 2 sata još malo ostat u dvorani točno tolko cajta da je mogel hanč izbacit pa srcedrapajučih pripovjedki i onda smo mogli ič..3 sat ehhh bila je to samo povjest ...rekla nam je da nas budu opet imali FEDERASTI i ZBUNJENA......4 sat slovenščina...bilo me malo frka prije sata jer sam mislila da če agreška pizdit kaj nas puno nije imalo tekstove za projekt EUROPA V ŠOLI....(pojebala vas europa)...i da skužili smo da večina nije pročitala lektiru ...al nije se ljutila..(mora da je bila jako dobre volje).....5 sat engleski....ništ novo zlatko je opet imal misiju ''kako što bolje zašlatat rebeku a da me ne odalami'' dorotea se opet nudila pred vratima...mislim ja stvarno neznam kaj je s tom babuškom ona misli da je ljepa.....ružna ko slon a opaljena ko grom.....citiram Blaža:,,dorotea čaka da jo bo gdo podru- z vrati''....onda je nakon tog bil dugi odmor pa smo prvo malo s doris šetale po vani a nakon tog smo išli u knjižnicu pa smo s janezom radili website našeg darmskog krožka pod novim imenom TINNA.....imali smo free sat..izrađivali stranicu.... nakon tog smo imali sedmi sat na kojem smo gledali neku video kazetu...(mislim ljudi kaj još niste čuli za stvar pod imenom DVD?nikad čuli gospodine marčinkovič??i mislila sam ...)i na njoj je bil takav peder da ti pamet stane...da ste mu bar čuli onaj pičkasti glas ...takvog pedera se ne vidi svaki dan......

- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.