< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo tri najbolje frendice pa evo nešto o nama :

Image hosting

Image hosting


ime:lea
godine:13
najzgodniji glumac:rado mulejkiss
najdraži pjevač:marc eric terenzi
najbolji sportaši:r.kaka r.vugrinec, u.zorman

Customize your blog

Customize your blog


ime:doris
godine:13
najzgodniji glumac:Jesse Metcalfe
najzgodniji nogometaš:R. Kaka
vrsta glazbe:pop,r'n'b,hip-hop,...

MySpace images

MySpace images


ime:lucija
godine:13
najzgodniji glumac:sean faris
najbolji nogometaš:r.kaka
vrsta glazbe:r'n'b

to bi bilo osnovno o nama......8.a THE BEST

i love you 123
roger moore blog
all my things
simpatije
bigoo
radio blog club
us5
tokio hotel
google tražilica

fun

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 13.02.2007.

eto ljudi vratili se mi iz celja...ako iskreno kažem mislila sam da če biti bolje..pa ako se bolje izrazim prošle godine u mariboru bilo je puno bolje....prvo na kaj smo naletjeli su totalno sjebane klizaljke i neki totalno kretenski klinci iz neke x škole.....mislim a kaj da si mislim o ljudima od kojih sam se s jednim posvađala zato kaj se nije htjel maknit s izlaza a drugi me skroro ubio...mislim ovaj drugi je stvarno genijalac meni još sad nije uspjelo polovit kak se on to okrenul da je svoju nogu zakvačil za moju....a klizaljke ....posebna priča..osim kaj jih nije bilo dosta pa nisu svi mogli dobit svog broja....ono na klizaljkama se vidjelo da su stare ko zemlja mislim stvarno klizaljke su bile u banani totalno noge su nam plesale u klizaljkama pa je zbog toga bilo i pokoje suze...mislim djevojka si je skoro nogu slomila zbog loših klizaljka....onda kad smo si jih konačno sredili još smo se malo klizali a onda išli u muzej(wtf....??)mislim muzej ok ono al....morali smo gledat rastavu gumbova...mislim ja stvarno neznam koga to zanima...i tak bili smo u muzeju i oko muzeja jedno sat vremena a onda smo išli razgledavat grad celje..mislim imali smo nekog opičenog vodiča koji je nekaj pričal o nekom ratu kolko sam ja skužila...ma bio to neki idiot...neki od nas imali su velike želje u tom celju na vrhu liste je naravno prva želja a to je SRESTI UROŠA ZORMANA U CELJUkoja se nažalost nije ostvarila al kažem vam ja to je bila leina želja a ona ima inače čudne želje naprimjer prošli put se je htjela preselit u neke poljane zbog nekog jebenog andreja.....i nakon razgledavanja grada i pričanja o kilometrini i nakon kaj su se naši dečki totalno naskakali jedni po drugima(joj da vidli smo dva pedera na klizalištu koji su se šlatali al onak šlatali....hehe)išli smo doma...e to je bilo dobro..milsim nisam si mislila da ljudi mogu izmišljat takve gluposti....ma pričali su svašta....onda je barbara namazala sjedalicu u busu s gelom za kosu(milsim stvarno zlatko je imal sasobom gel za kosu...mislim znala sam da su dečki iz B največi šminkeri al na to se može reč samo...WTF??...da mi je znat kaj je onda tek karmencin uroš imal sasobom na skijanju..hehe).....onda je maja opalila blaža po nosurdi pa mu je tekla krv (blaž je onaj u beckham stilu...ima neku spiganu zurku...a vidi se da su on i uroš najbolji frendovi jer kak kaže rebeka obadva imaju neku čudnu irokezu...hehe)....onda kad sam došla doma totalno boljele noge al onda se moja mama sjetila da bi mogli ič u krško u šoping....mislim nije da nevolim kupovat al meni su noge odpadale.....al ipak sam išla...i kupila sam nove tenisice i dvije majce.....to sad malo obnavljam obleku prije kaj idemo u opatiju za praznike... bit pozitivna danas je ipak urškin rođendan a sutra valentinovo....
Image Hosted by ImageShack.us
vse naj naj urška
i na kraju...slika našeg razreda....8.a najbolje škole na planeti...haha šalim se..evo slike
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.