just ordinary girl

....da na Božić započnem s blogom,pa bi valjda trebala imati sreće...

sretansretansretanmyspace layout codes

myspace layout



SRETAN BOŽIĆ SVIMA!!!!
Proslavite ga u miru i veselju sa svojim bližnjima za početak,a kasnije s društvom (al nemojte se previše opit,ipak je Božić)... Ja sam,kao što je već tradicija,bila na polnoćki s legicama,pa smo ostale vani. I bilo je bolje nego subotom,naplesale smo se ajme. Danas,iako je Božić meni je strašno dosadno,možda sam i zato napravila blog,nemam pojma.
Grad nam se prekrasno zabijelio,tako bi išla van,i valjala se,grudala, kao kad smo bili klinci....

25.12.2007. u 15:59 | reci nešto | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

....eto malo da si ispunim vrijeme,a možda i nekom drugom....

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

When you're gone
The pieces of my heart
are missing you
When you're gone
The face I came to know
is missing too
When you're gone
All the words I need to
hear to always get me
through the day
And make it OK
I miss you

Image Hosted by ImageShack.us