MY SAD WORLD

15.06.2007., petak

Što je ljubav?Tuga ili radost????

Evo mene po prvi puta.Sjedim ispred kompa,na poslu sam naravno,pomalo isfustrirana i nekako jadna samoj sebi.Nedavno sam odlučila svoju dugogodišnju vezu dovesti na višu razinu,tako da sada već 4.mj. živim sa dečkom.Lagano me lovi nedoumica(pa što je to meni trebalo).?
Ljudi moji vi nebi vjerovali koliko se sve promijenilo među nama.Stvarno ne kužim otkuda toliko nerazumijevanje i netolerancija odjednom,gdje je nestala ona velika ljubav i strast,svi oni llijepi osjećaji.
Po stoti puta vrtim u glavi filmove od prije,postavljam si milijun pitanja.Jesam li ja luda ili su ludi svi oko mene?Ima li još netko problem kao ja,recite mi da nisam ja ta koja je LUDA.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.