nedjelja, 13.08.2006.

.::aStI...iMaN w4N sW45ht4 i5Pr!cH4T::.

ej ljudowi,kraljewi moji.......jeli razumite shta pishe u naslowu...pomishano je sa brojewima....asti iman wan swashta isprichat...pa i iman...marina se skoro potukla sa jednon droljon....a komedije...bilasmijehsmijehsmijeh
san jucher kod nje pa smo sređiwali nokte...ja,ona i kate...lol...ja san bila uzela turpiju na baterije i zapela mi za watu pa se swe to skupa wrtilo...bija ka wentilator....mi warili..smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
onda je marinina mater otishla negdi...pa smo se gađali jastucima...smijeh
smijehsmijeh...onda su se ona i kate potukle..........ja warila....lol...lol...
ja mislin da mogu u ponediljak na more ...i ako bude lipo wrime....
neman wan shta rech...pa lolin was puUuUuUnNnNo.....swih was pozdrawljan....welika kisssssssetina swima....ochu komentareburninmad
hihihhihehehehe....meni fali za igrice 120 kuna...a sestra mi je rekla posudit od swojih 350 pod uwjeton da i njon instaliran.....lol...a meni triba samo 120 kn...uuuu shta ostane meni ide...mlađa je od mene...pa je lako priweslat.......cmoxXx@@@ swima
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
widin da je owo puno manje slika nego shta ja inache stawljan...ali ne da mi se stawljat....aj kisssssssssss wan....kisskisskisskisskisskiss

- 10:23 - Leave me here... (202) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.