četvrtak, 03.08.2006.

.::I eWo WaNtEd pOsT::.

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
ljudi owih 3 dana mi je bilo preee ludo...bila san na bachama...
widila san kostura i njegowu curu...josh su se bili zhwalili u busu...
moran wan swe isprichat...e owako...ja wan se preziwan mikulich a tako se
preziwa i gabrina sestra ananda...
moja rodica...kissss joj...i ushli mi u bus a dere se kostur mikulichi swi su
ribari a oni glupi miro di ste ribarice.
..burninmadnono
munjeni...bili smo na skakaoni a kostur je stalno kukurika jer je zajebawa
neku zhensku koja se preziwa piwac...
dođe on anandi na ushi se izdere a ja 20 cm od nje i probia mi uwo bokte...
debil...burninmadludludludlud
onda smo ishli kod njega i glupi miro je skinia trilili donji kupachi a ja i kostur
warili dwi ure bokte...smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijeh
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
onda je mali perwerznjak mene uwatia za guzicu...jeben tiburninmad
trilila je trchala za njin a kako ona smishno trchi to triba snimat...hehe...
pirat je bia s helenon ona je lezhala na njemu...ajme bilo je swashta...
onda san ishla sa anandon
na suchidar...tamo je bia ino,dawor,sopta,teich,juretichka,poca,daria,wishnja..
.i josh tako...wishnja gladnica
je morala uzet krafnenjaminjami...aj dobro i ja i ananda...ishli smo onda na
wisoku i sreli pirata...kostura....
i kompaniju...a upa nama kostur kako mu stoji kapa...a mi zawarili...ma shalin
se dobro mu je stala...
sad ima naushnicu na kostura...nowu...i onda kad smo se wrachali...sa mora...
zaborawila san napisat...ja san
kupila lize i narawno ne moran goworit shta se dogodilo pokrali su me...prwo je
pirat mi uzea shugoman...
tu su bile lize i doda kosturu i grbeshi i nije mi tija wratit shugoman i morala
san izich u wrazowu sa kosturon...
a on mi kazhe da je dobia te lize na dar..i aj bok...bok...danas nisan bila na
moru jer je bilo ruzno wrime...
bila saaaaaaaan doma...ali kupila san minicu i majcu u terra nowe...tako bi
me prije prije zajebawale jer san
swe kupowala u terra nowe...al u dobron smislu...i shta josh...aaaa lolin was
puuuuuuno i kissssss wan
swima...iburninmadburninmadochu komentare...cmoxXx@



Click Here to get this from FreeFlashToys.com!
Myspace Graphics, MySpace  Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at  www.MyGlitterSpace.com
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.