subota, 22.07.2006.

moj nowi blog...

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
ej ljudowi moji...ewo me pishen nowi blog...jer san od starog zaborawila lozinku...a shta chesh...tako je to kod mene...owaj che blog bit puuuuuuuno bolji...sad kad ga malo sredin...iden se jawljat ljudima...danas je bilo super na bachama...sreli smo alberta,kostura,burninmadburninmadprodaaaaanaaburninmad,ina........
stalno smo se gurali pa dosha kostur i reka za mene i anandu ko che bacit owe beshtije????onda smo ja i ananda bile u wrazowoj...i bija swugdi kosturow potpis...visoka...kostur...visoka...kostur...i tako cilin puten...bilo je swashta i dan je bija cool....chao ewo stawit chu wan spot i neke slikice u boxewe...kisssssssssssskisskisskisswavewavewavewavekiss
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

- 22:17 - Leave me here... (38) - Without you... - I'm nothing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.