U vezi neke mačke

petak, 27.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Želim ti puninu života, sa svime što spada u život. Trenutke oduševljenja koji će te ispuniti i oživjeti kao glazba, kao sreća koja dodiruje sva tvoja osjetila. Ali potrebne su i bolne spoznaje, otrježnjavajuće iskustvo tvojih vlastitih granica i pogrešaka. Osjeti život sa svim njegovim suprotnostima koje se i u tebi nalaze.


Imaj također hrabrosti napraviti neki puta stanku da bi ponovno uspostavio pravilan odmak između sebe i svojih zadataka. Nitko nije neiscrpljiv, svaki čovjek treba odmor da ne bi postao stroj, nego ponovno došao k sebi i k drugim ljudima. Počinak nije izgubljeno vrijeme, nego ponovno stečeni život.

- 11:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.04.2007.



Želim ti vrhunce koji za tebe mogu značiti nešto kao ljeto.
Vrijeme kad su tvoji dani dulji od tvojih noći. Tako možeš spontano i radosno
slaviti život onako kako sam osjećaš.Tada ćeš također osjetiti da si na mnogo
načina povezan sa svime što živi.Ti nisi sam ni samo za sebe, nego pripadaš
stvorenju kao drveće, polja i livade, zemlji na kojoj živiš i od koje živiš.



Želiš li me staviti na platno, u redu.
Ukrasiti samnom ulicu,u redu.
Želiš li me gledati dok spavam, u redu.
Mirisati mi kosu na jastuku, u redu.
Želiš li me dodirivati u mraku pod mjesecom, u redu.
Osjetiti naježenu kožu, u redu.
Želiš li trošiti vrijeme na mene, u redu.
Brojati dane do sljedećeg pogleda, u redu.
Želiš li razmišljati o Suncu dok me nema, u redu.
Gledati prema zapadu, u redu.
Želiš li me ostaviti.....
Nemoj kad sam blizu.


- 23:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

petak, 13.04.2007.

Kada mogu očekivati ljeto?

Image Hosted by ImageShack.us
(29. kolovoz 2005, 21:27:29)

HOĆU LJETO!
Da bezbrižno trčkaram i gnjavim samu sebe po cijele dane od dosade,i da budem sobodna i vesela, i da je sparno, i da je sve oko mene žuto od sunca i da ne spavam po noći.....
Kme!

Koliko još..?!

Postoji tišina koja sve obuhvaća i ispunjava. Ona je više od puke šutnje šumova. To je predah koji nas upozorava na istinski važne stvari. Želim ti usred dana trenutke mira u kojima ćeš razmisliti za koga ili za što želiš živjeti. Možda tada u tebi progovori glas, doduše tih, ali toliko jasan da ga ne možeš prečuti. On nema odgovor na sve, ali tako mnoge stvari postaju suvišne.

Stvarnost se ne sastoji samo iz vidljivih i dohvatljivih stvari. Ona seže mnogo dalje, obuhvaća i tvoje snove i sve vidljivo u tebi i oko tebe. To je jedna druga stvarnost koja možda nije jasna na prvi pogled. Ali isto tako spada u raznolikost života i sprječava da postanemo jednostrani i svoj život usmjerimo samo na činjenice.

- 18:40 - Komentari (27) - Isprintaj - #

utorak, 10.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

(10. travanj 2007, 17:00:22)

ZNANCI

Smijali smo se istim glupostima
onda kad djeca smo bili.
Voljeli smo iste stvari
i ništa si nismo krili.
Govorili smo jedno drugom sve
jer nismo bili stranci,
a nakon svega što smo prošli
ti tvrdiš da samo smo znanci.




Grožnjan je čarobno mjesto.
Moglo bi se reći da je to jedno on onih mjesta da sve što se tamo odgodi,tamo i ostaje...
Da.
A moj jedan prijatelj bi na ovo rekao "da, nostalgija je gadna stvar".
Pozdrav!

- 20:54 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 07.04.2007.

So....This is how it goes from now on...Ok,I think i can handle it!

Image Hosted by ImageShack.us

Express yourself..<<

DANCE!


Dance (from French dancier, perhaps from Frankish) generally refers to movement used as a form of expression, social interaction or presented in a spiritual or performance setting.

Dance is also used to describe methods of non-verbal communication ( body language) between humans or animals.

Dance can be directly participatory, social or performed for an audience. It can also be ceremonial, competitive or erotic.

Dance can embody or express ideas, emotions or tell a story.

Image Hosted by ImageShack.us I wish i could jump like her...heh A.,good work!

- 15:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 04.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

(14. svibanj 2006, 13:02:22)

Ovo je već bilo objavljivano mislim, ali davno davno. Sad sam se opet toga sjetila, pa...objavit cu ponovo.
Pozdrav!


PTICA

Slobodan si kao ptica,
a ja te želim u kavezu svom.
Proletiš iznad mene,
ni ne obazirući se,
a ja stojim
i čekam da te zgrabim,
jer želim te imati.
Ptičice moja niježnih krila,
ranjive duše,
ti radije bi izgladnio
i umro od hladnoće
nego iz ruku mojih toplih
zobao.

- 15:39 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 03.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Kolko ce mi jos trebati?

Vrijeme se kreće presporo.

Ne mogu više......

I jako mi je vruće.......
I jako me boli.

A!

- 18:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #