,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/myrules" />

U vezi neke mačke

nedjelja, 22.04.2007.



Želim ti vrhunce koji za tebe mogu značiti nešto kao ljeto.
Vrijeme kad su tvoji dani dulji od tvojih noći. Tako možeš spontano i radosno
slaviti život onako kako sam osjećaš.Tada ćeš također osjetiti da si na mnogo
načina povezan sa svime što živi.Ti nisi sam ni samo za sebe, nego pripadaš
stvorenju kao drveće, polja i livade, zemlji na kojoj živiš i od koje živiš.



Želiš li me staviti na platno, u redu.
Ukrasiti samnom ulicu,u redu.
Želiš li me gledati dok spavam, u redu.
Mirisati mi kosu na jastuku, u redu.
Želiš li me dodirivati u mraku pod mjesecom, u redu.
Osjetiti naježenu kožu, u redu.
Želiš li trošiti vrijeme na mene, u redu.
Brojati dane do sljedećeg pogleda, u redu.
Želiš li razmišljati o Suncu dok me nema, u redu.
Gledati prema zapadu, u redu.
Želiš li me ostaviti.....
Nemoj kad sam blizu.


- 23:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #