my rock world

30.04.2006., nedjelja

evo novi post.
mislim da cu sad puno rjeđe pisat postove. prebacili su kompjuter u sestrinu sobu.naughty
i jos bi mogli iskljucit internet, ili kablove sklonit,ne znam.zato sto smo previse svaki dan na inernetu i kompjuteru.lol LOL LOLLLLL! ajde,nije to takav problem, nego je problem sto ce me moja draga sestrica odma izdat ako sama skopcam sve to.mad
ma necu sad o tom dok jos ima neta,tj dok su ovi praznici rada.
pada kiša po cjele dane. bas je sad morala kad je raspust
opet ne znam sta bi pisala pa cu opet stavit slikeeee.....
sad primjecujem da mi blog postaje skladiste slika... zato cu sad samo 2 stavit
javljam se sljedeci put kad sjednem za komp, a do tad pisite mi komentare kakve god znate

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 14:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

25.04.2006., utorak

žurimmmmmmm

samo da se malo javim,odavno nisam,svaki sam dan nesto u trci. evo sad sam s nakvog nastupa došla, trebala bi imat kontrolni iz fiz (MENI JE VUCINA NA FIZ, NEZNATE STA JE TO!!!) sad sam isla na veliki odmor kazu u drugim razredima da nema kontrolnog, zato cu ic sad na fiz-inace danas mi je 4 sat po rasporedu. A JESAM POMANITALA, stvarno ne znam sta mi je pa sad idem tamo, inace bi jedva docekala da ne idem u skolu... kos me i glava boli, ali to je bilo namjerno-puno sam bila na propuhu da me malo temperatura uhvati pa da nemoram na ovaj ''kontrolni'' al nista od tog kao sto vidite. BOŽE POMOZI MI SAD KAD IDEM TAMO U PAKAO (DODUŠE VEC SAM U PAKLU STO SE TICE VRUCINE). a daidem malo posto sam taman skuzila ovu svjetlost i to sve pa ako bude sre... NECU, NESMJEM NI MISLIT NA TO- STA DA SE PONADAM NEKOJ DA VALJA OCJENI A TAMO KECA KO KUCU DOBIJEM...
inace se puno tog desava, al sad nemam vremena pisat,moram ic
jao mi moćna posta O FIZICI!!!!!! LOLbang
... A OSTAVLJAJTE MI KOMENTARE TAMO U POSTU ZA KRIZMU I ZA MOB PLSSSSSS!!!!!!!
pozz svima idem u pakao pa cu se javit neki next putwave
(cak nemam vremena malo ovo uredit...)
- 15:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.04.2006., petak

VAŽNO!!!!!! PROČITAJTE I KOMENTIRAJTE VEZANO ZA OVAJ POST!!!! HELP!!!!!!!!!!!

EVO,SAD CE MI KRIZMA, A JA STVARNO NE ZNAM STA BI OBUKLA!!!
ja kontala pantale neke i gore malo svecaniju majicu il tako nesto ne znam ni ja. a mama mi govori da obucem neku suknju, ko ciganku i nesto skombinirat s tim,ona misli da bi dobro to bilo. JA I SUKNJA????? JA I CIGANKA??????headbangnutzujonamcorbangeeknononoblabla
danas smo nesto gledali po starom trznom. bezvezzzeeeeee!!!!!! nista da valja. izgleda da ce ovo ljeto damice nosit ciganke sa cipkom. lolheadbang cim mi je mama spomenula suknju odma sam joj rekla da ja to necu, nema ona nista protiv, ionako zna da imam neki svoj ukus [meni se ne cini tako razlicitim od ostalih normalnih ljudi(citaj onih koji slusaju rock)][ok-nisu ni drugi abnormalni, ali smo mi malo normalniji(ma ajde sta ima veze)(lol)rolleyes]...... neke normalne zenske govore da ce suknju obuc, neke ne znaju i nisu se jos nizasta odlucile ko ni ja.... ima se nac i dobrih ciganki koje lice na nesto, mozda bi to i proslo. MOŽDA
JAOOOOOOO!!!!!!! SAD VAS MOLIM

DA MI NAPIšETE NEKE

PRIJEDLOGE I SVOJA MIšLJENJA

A DA PRI TOM

UZMETE U OBZIR MOJ STAV....

PLEASEEEEE!!!!


(NE ZABORAVITE SPOMENUT BOJU!!!)
...unaprijed zahvalna...
- 22:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

19.04.2006., srijeda

joj, spava mi se! zijev

sinoć sam po običaju legla u 12, a jutros skocila u 6i30. sad mi se spavaaaaaaaaaazijevzijevzijev a mogla sam jutros jos pola sata odspavat.... ma neme veze, nije ni u skoli tako lose bilo. dobila sam 5 iz matematike, e, da me jos eng pitala, taman sam sve naucila bila. bila. a sad smo novo radili, ko zna kolko ce mi trebat dok sve nabubam. mrzim engleski. (zbog nastavnice). mrzim skolu. (jer postoji). danas cu za promjenu pocet ucit dok mi ne dodu svi s posla, jer inace budem za kompom otkad dodem iz skole pa dok me oci ne zabole (to kad smo prva smjena). eee, tako je, ima jes nesto. napokon vise.dobila sam svoju sobu!!! prije sam imala sama svoju, pa sam je s bratom djelila, pa onda sama opet, pa sa sestrom dok smo izbili pola kuce, pa dok se sve to sredilo NAPOKON imam svoj mir... ma, kad razmislim, bas mi je mir!!! eno mi sad sestre, sigurno je u mojoj sobi.namcor jucer sam joj zakljucala pa se naljutila i odma tati otisla: TATA IVANA SVOJU SOBU ZAKLJUCALA DA JA NIKAKO NE MOGU UCI U NJU,A JA MALO MISLILA NA BALKON IZIC [a ja, tako je, imam i balkon u svojoj sobi.samo moj.hehe] blabalbla, a tata joj fino reko da i ona svoju zakljuca. haha. ali ona nema kljuca! eto joj sad, a ionako ne smije kopat po ladicama i ormaru. uf,bas nesto sad imam inspiracije, mogla bi pisat puuuuuno, al cu danas stvarno pocet ucit prije nego mi mama i tata dođu s posla. idem sad. wave
[inace,sestra mi je 2.raz...zujo...]
[a, napravila sam i ovaj slideshow slika, bas da vidim na sta ce licit]



myspace layouts


- 13:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.04.2006., utorak

samo da se javim

evo tek sam dosla s klavira.sve po starom... sta ona ocekuje??? da cu ja cjeli moćni raspust vjezbat. jest da ne bi! opet ko i svaki sat: PA STVARNO JA NE ZNAM KAD CES TI POCET VJEZBAT, ISPITI SU U 6.MJESECU, PETI ĆE TI PROLETIT ZNAS KAKO BRZO, STVARNO MORAS NADOKNADIT GRADIVO......... lol lol lolrolleyes a sta cu joj ja, sta trazi da sviram kosto sam prije dvi godine? pa tad nisam imala ovliko obveza, a, iskreno, nije mi bilo bas vako mrsko vjezbat. sad cim pomislim na glazbu skoro mise smuci. al opet kad pogledam i valja mi sto tamo idem................... MA NEZNAM VISE NI JA!!! idem sad malo ucit jer sam cijeli dan visila za kompom, uf jadna ja, sutra je eng
DAJ NEK NEKO OSTAVI KOMENTAR TAMO ZA MOBITELE!!!!!
stvarno neznam sta cu... ne smijem ovo sad sto sam mislila napisat da ne bi jedna određena osoba procitala...
- 19:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

17.04.2006., ponedjeljak

...

evo prošo i Uskrs. vec. jucer sam bila cjeli dan s rodacima bas nam je ludo bilo. nisam cijelu korizmu jela slatkise pa sam jucer zato navalila na kolace(al da me niko ne vidi)(mislili bi da nikad u zivotu nisam to ni probala...) moram sad ucit jer vec sutra pocinje glupa skola. aj bar nemam puno za ucit.
e sad mi je pala jedna ideja na pamet. da pisem o filmovima, serijama i tako tome. lol. niđe veze. ma sad gledam reprizu nekog horora pa zato. kako da pocnem... ja osobno volim akcijske i horore. ti su mi najzanimljiviji. i najnapetiji. onda humoristicni. mozes se ismijat kolko oces. mrzim one stare filmove-dosadni su slabe kvalitete.osim kad se nađe neki dobar. ima jos dosta tih grupa ali ove najvise volim.
serije... slabo ih pratim. sapunice nikako i ne gledam. jedino sto gledam je ona LJubav u zaleđu i neke košto je bila sabrina. sto se tice emisija-slabo i to gledam. ma najvise mi televizija sluzi za gledanje vive,mtv-ja i vh1. ajoj. moram ic inace bi jos puno tog pisala. mozda drugii put. ali znam da mi se nece dat to pisat. idem ucit...burninmadmad
MRZIM ŠKOLU
- 11:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

15.04.2006., subota

$r€t@N U$kr$$$!!!!

sretan Uskrs svima, sta bi drugo rekla... ovo je bilo samo da nesto ima malo... idem sad ljepit naljepnice na jaja(kokošja)dead ocu se najest sutra kolaca- za korizmu sam se odrekla slatkisa,jedva sam izdrzala!!! ajde pozz svima i jos jednom-SRETAN USKRS!!!!
- 21:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

sk8er boi

Music Video Codes by VideoCure.com


nikako mi se ne da pisat na blogu postove....zijev
- 16:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

12.04.2006., srijeda

napokon!!!! raspust!!!! ČAK 3 DANA NECEMO IC U SKOLU [vikend se ne konta]

jao mocna raspusta.... CAK 5 DANA S VIKENDOM!!!! nista mi se ne pise na blogu,sad cu jedno vrijeme posvetit gunsima (ko do sad nisamzujo)
ostavljajte mi komentaru u vezi mobitela!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
- 19:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.04.2006., ponedjeljak

mobiteli...........................

evo,moram kupovat mob a neznam koji bi!!! tj. NEMAM NIKAKVE IDEJE STA BI KUPILA!!! moj fini sony ericsson su mi prije mjesec i 3 dana klepili u skoliburninmad, a u mjesec dana su nam 3moba otisla...bang
ajd pustimo sad to, nego,koji cu ja mob kupit???
prvo sam mislila na preklop neki [puuuuuuno memorije, super kamera, irda, bluetooth se podrazumijevaju...], ali mi svi govore da ce se rasklimat i istrugat,sta ja znam, a s obzirom da ce meni mob milion puta ispast jos ce mi vrata otic prije vremena... od preklopnih ima oooooooogromna ponuda, ali vidite ovo sve...
na izvlacenje necu zbog nekih desetih razloga
onda sam malo gledala one obicne. ponuda je skroz bezze. jedino ima ono da valja sony ericsson k700i, ali ipak taj necu jer ce ga brzo pola grada imat zbog pristupacne cijene 330KM ili 1320KN. nemojte mi samo nokije predlagati jer ih MRZIM!!!no jest to najlakse da se snades i sve to, al ih ja nesto ne mogu, iako sam 2nokije imala. i siemensi su mi prilicno odvratni jer im je unutra ono uzasno sve: nova por-sms-mms-ma bjezi bola sto nisu fino podjelili na sms i mms itd.
A SAD MI VI PREPORUCITE STA BI JA MOGLA KUPIT PA CEMO VIDIT
ajd pozz moram ucit za kontrolni iz vjeronaukanutmah
- 08:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.04.2006., utorak

evo nas.......

jao sto je dosadno... moram opet ucit al mi se ne da (koje čudo)(haha). ma zezam se. moram onu glupu biologiju rekla je da bi mogla dat kontrolni,isto ko i fiz.lol. a moram sad za 5 min poc na glazbu joj koce slusat tamo onu sat vremena...ajd cao. evo 2slike sto smo se ja i martina štrokale po kuci,malo su uobličene,nema veze ajd cao

ja
Image Hosted by ImageShack.us
ja i martina
Image Hosted by ImageShack.us
- 14:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

pa evo...vidit cemo,valjda ce
bit nesto
od ovog. sami pogledajte
ovdje cu pisat o legendama
koje se ne mogu ponovit,
a to su
GUNS N' ROSES,
onda o sebi i svemu sto mi
padne na pamet...
a vi komentirajte! dead

kolko vas je bilo...
Free Web Counter

hit Counter

a koliko vas je sad


i kolko vas je odakle (tek od 5.8.06.)



















blogovi koje ja čitam
gn'r fan
gn'r fan - drugi blog
rock block
rock rose
guns n' fuckin roses
guns and fuckin roses
freak girl
slash007
senilnost
dina
avril4ever
slashova PF
dream angel

ko ima vremena i živaca nek klikne
MY DEAR SLASH!!!

$om€thIn' aBouT m€

~ja sam ivana
razred:1 (1)
~172-3cm visoka -valjda sam
i narasla tkad sam se mjerila..,
smeđa kosa,plavo-zelene oči
~~sviram klavir-idem u
glazbenu-skolu i ponekad
elektricnu gitaru
volim surfanje po internetu,
svađanje s bratom i sestrom,
ludiranje i glupiranje s
frendicama
i jos puuuuno toga...
volim darkere,obicno su svi
loodiii!
ma volim puuuno stvari
nemogu se sad sjetit....
nevolim ~ufurane fufe koje
svakodnevno viđamo po skoli,
ljenost -jer sam ja ljena,
ma nemogu se sad sjetit ni
ovdje sveg..
obozavam: muziku,
glazbu,mjuzu-kako
god oces-tocnije-

ROCK
naj boje: crna i tamno plava
ivanna_1_@hotmail.com

(stvarno je dosadno na msn-u)

mY f@v gRup€

...:::ZAKONNNN:::...:
GUNS 'N' ROSES

..::ostalo::..
AC/DC

avril lavigne

billy idol

bon jovi

black sabbath

bullet 4 my valentine

crno perje

deep purple

evanescence

green day

H.I.M.

hladno pivo

iron maiden

jimi hendrix

kiss

linkin park

metallica

nirvana

nickelback

nightwish

pink floyd

rolling stones

slipknot

system of a down

U2

zabranjeno pušenje

within temptation

...i jos puno toga,ko ce se sjetit
svega odjednom


bullshit:
NARODNJACI



guns n' roses


music song lyrics


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace


Image Hosted by ImageShack.us

ova pjesma liječi kakav
god problem imali...


Don't Cry (Original)

(Stradlin'/Rose)

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been here before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had... baby

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember
that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Music Video Codes by VideoCure.com


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us