I´m a rebel

ponedjeljak, 24.04.2006.

Počela škola


Danas prvi dan zatvora zvanog škola........dan je super počeo jer nije bilo raske.....Latinski nije pital.......fiziku, etiku i infu nismo ništ delali i to je bilo to......ali kad svi normalni idu na zadnju slobodnu kaficu prije nego se treba početi učiti ja moram na trening......i da mi se barem malo da..........pun mi je k**** tog rukometa da tam nemam tak dobre frendice nema šanse da bi trenirala......i dojdem ja na trening makar znam da bu kondicijski (ak se to zove kondicijski kaj mi delamo)......a da sve bude savršeno još sam si prst nabila kaj nisam ni loptu mogla primiti pa sam pucala ko kreten.......a i nije mi se dalo..............i na kraju nam još sere kaj smo ludbreg dobili samo s 26 razlike a celo prvo poluvreme mu je druga postava igrala a mi smo u 20 min 20 razlike napravile.................joooj poludela sam.............ah to je to kaj se tiče savršenog prvog dana škole.....................pozdrav svim curkama a pogotovo onoj koja misli da je Španjolska u j. Americi, Crnome i Casperu i Igoru koji sutra ima rođendan...............cya

- 22:06 - push the button (7) - Isprintaj - #