I´m a rebel

petak, 14.04.2006.

Došli su praznici...




Evo danas je prvi dan ferja i makar bi trebala biti super sretna zbog toga nisam......budem za koji dan dok se oporavim od višemjesečnog brutalnog mučenja u zatvoru zvanom gimnazija........ali krenimo od jučer
Kao što je i normalno za dan prije praznika niko nije pital (osim Husaka al too smo si sami krivi) i ja sam po običaju opet prespavala dan (zadnji sat nisam jer uz kreštanje Marče niko nebre zaspati)......aha i da citiram profu iz hrvatskog "nadam se da će vaši praznici biti posvećeni učenju hrvatskog jezika i čitanju lektire" (onda su to praznici?) i onda kad svi normalni ljudi idu pit sa društvancem iz razreda mi moramo na tekmu u Ivanec.......već ste valjda skužili kak smo i odigrale....zgubile smo sićušnih 12 razlike.......al nebreš dobit tekmu ak se igra samo jednoj igračici i to golmanu.........doslovno nabile su nas ko pičke.......tak sam igrala kaj se ni oznojila nisam (sad je sve jasno) i to je bil dugo očekivani dosadni zadnji dan nastave............
A današnji dan započeo je u 12:15 sati ujutro tj. popodne...........onda sam se telila malo...pa sam se sa Stelom išla najti pa na Starac i doma gledat Harry Pottera (samo se smijte ali ja voolim živjeti u mašti) i sad pišem post (već drugi jer mi se onaj prije zbrisal)........
I još bi nekaj htela reći svojim dragim gimnazijalcima: dobro iskoristite ferje jer kad nas vrate na 40odnevni prisilni i mukotrpni rad u zatvoru (gimnaziji) njb. smo
Pozdrav Fafićki, Barbari, Kalini, Casperu, Ivi, Crnom, Tamari, Kaki i mojem zaostalom retardiranom razredu (ima i iznimki)

P.S. : Sljedeći tjedan imamo vjerojatno 2 tekme u Vž. Za više informacija javiti se Kaki ili tamari
pozz

- 01:12 - push the button (8) - Isprintaj - #