I´m a rebel

petak, 07.04.2006.

Prijašnji post

Svako koga sretnem a čita moj blog pita me zakaj se hoću ubiti, dal sa OK i tak...Tek da se zna ovaj prijašnji post nisam pisala jer sam se htela ubiti nego sam bila u depri i samo sam rekla kaj ja mislim o ovom prokletom životu u svijetu...dobro možda sam malo pretjerala...malo više...sorry fafićka...al sad sam Ok...fakat...
A današnji dan...pa školu sam prespavala tak da ništ ne znam...mislim pital me latinski...dobila sam 4...dalje ne znam...
Onda sam imala samo 2 treninga...skoro sam popizdila...ne skoro nego jesam...sva sreća kaj sutra ne moram na tekmu s 1. je bi valjda riknula...
u ned idemo u osijek u 5 ujutro..imamo 3 tekme tak da držite fige...vrnuli se bumo tek u 9 navečer...koma...
pozdrav efi (ipak sam shvatila da si čovjek), barbari, kalini, bigmami, ivi, kaki, casperu i crnome (sretno sutra, držim fige)......................pozz

- 22:11 - push the button (9) - Isprintaj - #