Yep.Nope?



By: Lucija ((:*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...mi smo iz malog mjesta pokraj čakovca!!!
to nije niti bitno!
maja,marta i helena
naša su imena!!!
(malo rime...)
ja i helena slušamo punk i malo rock
maja (kak bi ona rekla!!!) sluša domaće!!!
ali ja i helena tvrdimo da posluša i narodnjake!!!
KO' VOLI NEK IZVOLI!!!
ali svejedno nisam za to!!!
slike nam se neda iskati!!!
dodamo ih posle!!!pozzz

links

evo bloga od frendice iz razreda_karla


i još majin


naravno...blog.hr


jedan super blog_sara_1osnovna_čkwave

i još jedna frendica_lea

slikice









Image Hosted by ImageShack.us

...evo slikica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-slatka maca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-fora slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-malo dark slikica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-opet fora slika





© my punky life





...samo pišem kaj mi je rečeno...

...evo mene opet kak i vidite po naslovu pisem ono kaj su mi rekli!!!
ima puno novosti...maja jedna od blogerica...mrziburninmad
jadnoga dečka po imenu JAKOV
naznam zakoj jer to mi je rekla poslje škole,žurilo joj se...šmrccry...
al zato JAKO VOLI JOSIPAkiss...
ja i helena smo odlučile bitne stvari podebljatirofl....
(sorry maja sama si si kriva,sama si rekla da to napišembelj...



(marta)mah

idem ve jestinjami!!ajde bok!pozzzz



*20.11.2007., 12:46*

| Komentari (5) | Da*Ne| Print|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.