SMS-ovi
Voli me voljet cu te,
ljubi me ljubit cu te,
varaj me ubit cu te!


Životna je ironija kad
ti citav zivot sole
pamet,a ti umres
od secera!


We are going to manipulite
your brain now:searching.....
searching.......searching.....
NO BRAIN FOUND.


Znanstveno je dokazano
da pederi citaju poruke sa
palcem.Sad ti je kasno
PEDERCINO,DA PROMJENIS PRST!!!!


Ucim za 5,
naucim za 4,
odgovaram za 3,
zasluzim 2,dobijem 1.

Britney Spears fan

13.05.2006., subota

.....searching......searching......searching.......jos uvijek nisam pronasla naslov.....

Ja neznam kaj da vam pisem,pa cu vam napisat par viceva i fora!!(vjerujem da ce vam to biti zanimljivije,nego ono sto sam radila danas).

VICEVI:
Leži Žak na plaži,dođe Greenpeace i vrati ga natrag u more. smijeh thumbup

Leži Neven Ciganovic na plaži,dođu cigani i pokupe ga sa ostalom plastičnom ambalažom. smijeh thumbup

Što je to:-4 u sobi,a samo jedan radi?-Tri državna službenika i klima uređaj. smijeh thumbup

Što radi vrabac na mlaznom motoru Jumbo-Jeta?-Vrišti! smijeh thumbup

Što kaže žena Bill Gatesu dok vode ljubav?Bill,tako si MICRO,tako si SOFT. smijeh thumbup

FORE(SMS-ovi):
Kad si sretan pogledaj se u ogledalo i proći će te. smijeh thumbup

Voli me volit ću te,
ljubi me ljubit ću te,
varaj me ubit ću te!! smijeh thumbup

Dođe Mujo teško bolestan kod doktora:
-Doktore koliko mi je još života ostalo?
-10!
-10 čega?Godina,mjeseci,tjedana?
-9,8,7,..... smijeh thumbup



- 22:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv