SMS-ovi
Voli me voljet cu te,
ljubi me ljubit cu te,
varaj me ubit cu te!


Životna je ironija kad
ti citav zivot sole
pamet,a ti umres
od secera!


We are going to manipulite
your brain now:searching.....
searching.......searching.....
NO BRAIN FOUND.


Znanstveno je dokazano
da pederi citaju poruke sa
palcem.Sad ti je kasno
PEDERCINO,DA PROMJENIS PRST!!!!


Ucim za 5,
naucim za 4,
odgovaram za 3,
zasluzim 2,dobijem 1.

Britney Spears fan

28.04.2006., petak

I m back!!!!!

Evo i mene nakon dosta dugog vremena!!Iskreno da vam kazem nije mi se bas dalo pisat postove,ali sta se mora,mora se!Danas nisam imala skolu jer je bilo neko natjecanje iz tehnickog u mojoj skoli,dolazili su i iz srednjih i iz osnovnih.Poslje toga smo svi 7 razredi(a,b,c)isli u Mc donalds,malo smo papali,i onda smo isli doma bile smo gotovi vec oko 11.I tak nisam bas nis posebno danas radila.




EVO DA IMATE STA RADITI!!!!!!MORATE JU HRANITI I OCISTITI AKO SE ZAPRLJA U BLATU(a to mozete napraviti tako da vise puta stišćete lijevi klik)!!






adopt your own virtual pet!


- 21:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv