SMS-ovi
Voli me voljet cu te,
ljubi me ljubit cu te,
varaj me ubit cu te!


Životna je ironija kad
ti citav zivot sole
pamet,a ti umres
od secera!


We are going to manipulite
your brain now:searching.....
searching.......searching.....
NO BRAIN FOUND.


Znanstveno je dokazano
da pederi citaju poruke sa
palcem.Sad ti je kasno
PEDERCINO,DA PROMJENIS PRST!!!!


Ucim za 5,
naucim za 4,
odgovaram za 3,
zasluzim 2,dobijem 1.

Britney Spears fan

25.03.2006., subota

Danasnji dan.......................................... :)

Danas sam se probudila oko 10:20.Digla sam se i otisla u boravak i gledala sam TV.Nije bilo nista,pa sam otisla nesto popapat.A kasnije na moju zalost morala sam spremat svoju sobu i brisat prasinu.Ali kasnije nakon mog truda,soba je blistala od cistoce.Oko 14:15 sam gledala "Titanic"sto vjerujem da ste i vi gledali.Poslije sam rucala sto je bilo oko 16:20.A onda me nazvala frendica da idemo van se rolat,sto naravno nisam htjela odbit jer bilo mi je dosadno i htjela sam malo izaci van na svjez zrak.Poslije kad sam se vratila gledala sam O.C.Oko 21:00 me nazvala frendica da idem setat s njom i njezinim kucnim ljubimcem tvorom.Znam da kad procitate ovo "tvor"odmah cete se pitat kako moze podnosit taj smrad,ali taj tvor ne prdi.Sada idem,mozda vam se javim kasnije,a ako ne onda neki drugi dan.Pozzzzzzzzz...........................

- 21:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv