×××ArT* Of My PoEtRy* ×××

07.06.2006., srijeda

škola=život

evo znam znam ni ja nevolim školu...naprotiv mrzim je...mrzim je tolko da kontroliram svoje tijelo tako da se razbolim i ozdravim kad mi treba..uglavnom organski je nepodnosim,ali jučer me potresla jedna vijest i to jako čak je rezultirala sveopćom brigom...naime...jučer su jednu od mojih najboljih frendica izbacili iz škole...a ni pet ni devet kako bi rekla rina nego iz valdovske,najlakše jebene škole na svijetu....dobro ta je škola tako glupa da glava boli...zanimljiva je ona i sve to,ali učenici u njoj ne nauće cijenit znanje niti ocjene...njima je jako teško u srednjoj školi neznaju koliko znaće ocjene,a i u školi su malo alergični na svakodnevne pojave u državnim školama...izbacili su je iz 7.raz pa će 8. u neku državnu školu valjda,uglavnom šta je najgore nju boli kurac a i nemisli upisat srednju školu....sada čovjek bez faxa nemože da nađe posao,a bez srednje je nitko i ništa....pokušala sam joj to objasnit ali je njoj draže društvo gdje nitko nije završio ni osnovnu imaju vutre u đepu i para.smokin...da baš....ti specijalci dobiju i otkaz u 3.maju ...ali oni se ko fol međusobno vole i poštuju zamisli čak se i ljube pa nek ode onda na neki gay party pa će vidjet kako se ljube međusobno ..brinem se za nju abnormalno,ali ona očito misli da se ja više neželim družit s njom radit toga....neznam šta da napravim....misli se odselit u indiju poslje 8. raz....ali tamo će imat sreće samo ako bude živjela u nekoj kući jer sve drugo je očaj živi čišče živi naša stoka nego oni...jadno al jebiga takav je život...a ako joj socijalana sazna za to ide u dom...neznam stvarno šta da mislim o tome svemu jako mi je stalo do nje i sad glavu razbijam o tome...ajmo sad o drugim stvarima bila sam jučer malo na contu sa pekotom,rinom skatijem i njegovom ekipom rolera koje on ući vozit bilo je zakon upoznala sam nekog nina lik je strava smijehbang

<< Arhiva >>