×××ArT* Of My PoEtRy* ×××

03.06.2006., subota

u neka dobra stara vremena...???

evo zbivanja ovoga dana popraćena su i sa pisanjem bloga dakako...dan ko svaki drugi...?? ne ovaj dan je bio još jedan dokaz nemaštovitosti današnjeg doba....uglavnom...početak dana je počeo uobičajnim izležavanjem koje je potrajalo do 18.45h kada sam shvatila da je dogovor s ekipom iz razreda da se svi nađemo u 19h kod škole....nakon šprintanja zatekla sam samo kristinu kod škole i nazvala ostale koji su rekli da moram do njih neka 2km...ma jebite se vi svi ljepo u čmar...nemogu opiosat bujicu riječi ne baš ugodnih koja ih je dočekala,al ko ih jebe tako im i treba...došli smo na plažu i počela je sprdancija...trebao je to biti dobar tulum...ali po vremenu u kojem pišem post zaključujete da nije....e pa nije....sve je bilo dobro,a onda se počelo pit atmosfera se podigla i bilo je zabavno...onda su se ljudi počeli opijat,al ko ih jebe mi smo pripalili cigaru (čudno za mene) i chilali na izvidnici (tamo di stoje oni glupi spasioci)...nakon nekog vremena svi su bili mrtvi pijani...pa se ekipa počela skupljat kući....u fucking 23.30?? wtf?? kakav je to tulum??...za kraj svi su popizdili i posvađali se pa se ljepo ispovračali...a ja sam samo gledala i smijala se...nisam kužila tu ekipu...kao 1.kako se možeš napit od 2 guta alkohola? 2.zašto uopče svrha da se napijemo?
3.zašto se s nama druže tipovi od 20god neki skoro pedofili,mislim plaze po mulicama (nama)
4.zašto se ljudi preseravaju da su pijani
5.zašto se više nemože zabavit bez sranja
6.zašto usrana murja postavlja zamke (zasjede) za nas koji se samo želimo zabavitlud
...........ali kužim da je moj život predragocjen i moj mozak također da bi se zamarala sranjima..ko ih jebe...dali se izgubilo ono nešto?...neznam ni na woodstocku se nisi mogo zabavit bez prisustva alkohola i LSD-a...namcor..možda je sve samo sranje al ko ih jebe samo jednom se živi,a ja se mislim zabavit...samo ne ko oni neandertalci povračajući,i plačući....imam još ono zrno u glavi...iako pomalo nevjerovatno smijeh...ajmo ljudi akcija
PEACEparty


P.S.posvetu nekome ću nadoknadit sutra neda mi se sadthumbup


<< Arhiva >>