×××ArT* Of My PoEtRy* ×××

29.05.2006., ponedjeljak

dijete u vremenu...

Evo draga nacijo izašao je novi spot riječkih legendi...pjesma se zove dijete u vremenu....ja još naravno nisam vidjela spot majku mu poljubim..al šta ću...grrrrr ne mogu nikako ni skužit kada je vip dj da ga vidim...al ajde....ubiti ja nebi ni pisala o spotu da nisam sudjelovala u njegovom snimanju....al mogu se kladit da sam ispala ko zadnji kreten....bah pa kako bi ja drukčije ispalasmokin....zaključio mi je fiziku 4 i zemljopis 3party.....danas sam pisala završni iz talijanskog...blago rečeno nisam ni kurca znala...naslov testa mi je bio :"KADA MOGU ISPRAVLJAT??" riješila par pitanja,naravno pogađate krivo...nacrtala twitija i zurili zajebavala se ostatak sata...a šta sam mogla drugo...ajme prekjučer sam se krizmala...buahahhaha koji smijeh ja u CIPELAMA-BALERINKAMA!!!bang.....u sred mise sam skinula cipele jer su me izluđivale i mahala njima...naravno da sam dobila i popratne komentare:"daj boljataka šta praviš budalu od sebe"....moj komentar na to je bio naravno:"pa već pravim debila od sebe čim sam tu u ovoj šugavoj robi i cipelama....mislim šta ljudi očekuju od mene lud........lalalla dobila sam novi kazetofon od sony-a s mp3 em i svim sranjima...jupiii obožavam ga...500kn,neki križ,novi cd od belfast fooda lallal sad sam heppy...al naravno da ću još užicat smijeh....ajme majko odrvenila sam neda mi se više pisat i ovo je previše za mene bahhhh...mah...e da za kraj moj popis ocjena kako će možda izgledat smijeh
HRV-3
ZEM-3
MAT-3
TAL-3
FIZ-4
ENG-4
TEH-5
TJEL-A BOOO to nisam cijelu godinu radila,nije mi se dalo
LIK-5 naravno
POV-5
KEM-5
GLA-5
VJE-5
BIO-4
smijehnamcorparty

<< Arhiva >>