Playlife

četvrtak, 26.02.2009.

Under the bed

Image and video hosting by TinyPic




Čovjek je samo mala igračka zaboravljena pod krevetom najmlađeg božjeg sina.

***

Da li je sada najmlađi božji sin prešao na zahtjevnije igračke?
Ili prostije? Manipulativnije?
Zabavlja li se sada najmlađi božji sin alienima?
I zašto još uvijek živimo u uvjerenju da se zabavlja s nama?
I čime se igraju ostali božji sinovi?
Kakvi boogiemani žive pod njihovim krevetima?

***


Whatever.
Nabavit ću i ja čovjeka za pod krevet.
Nešto za povremeno samoposluživanje :)



26.02.2009. - 14:17 - Copyright © - Komentari (18)

ponedjeljak, 23.02.2009.

It's my b-day

Image and video hosting by TinyPic



Ja: koji je ono, ovo meni rođendan?

Svi: dvadesetsedmiii!

Ja: exactly, ajmo sad pit.









23.02.2009. - 07:25 - Copyright © - Komentari (27)

četvrtak, 12.02.2009.

Ne znam spavati sama

Image and video hosting by TinyPic




Ne znam spavati sama. Prevrćem se. Piljim u plafon. Drkam po daljinskom. Listam Cosmo. Palim cigaretu. Smišljam šta ću obući ujutro. Dvjesto puta provjerim je li alarm podešen kako treba u nadi da ću ipak zaspati i da će mi trebati. Pušim cigaretu. Vrtim se. Gledam koliko je sati. Razmišljam da se dignem i složim veš. Osluškujem zvukove. Gužvam jastuk... i nikad ne znam kada sam konačno zaspala,
ali znam da me alarm zatekne sa rukom u međunožju.

Dobro jutro.




12.02.2009. - 09:37 - Copyright © - Komentari (35)