Playlife

ponedjeljak, 28.04.2008.

Silly me

Image and video hosting by TinyPic




Danas sam vidjela anđela. Vozio se na crvenom biciklu. Nasmijala sam se njegovom pokušaju da što više sliči ljudima. Odaju ga vijekovi u očima i muzika na rubu usana. Prošao je pored mene tako blizu da sam mu uspjela ukrasti jedno pero. Uplesti ću ga u kosu i čuvati za vjekove. Možda me jednom prepozna po tom peru.


28.04.2008. - 00:35 - Copyright © - Komentari (30)

četvrtak, 24.04.2008.

Sometimes size matters

Image and video hosting by TinyPic





Perverzna sam, znam. Palim se na mozak. Ne glavu. Sorry obdareni.
Preferiram nadarene.


Slijedi brzinski ispravak krivog navoda.

Perverzna sam, znam. Palim se na glavu. Ne mozak. Sorry nadareni.
Preferiram obdarene.


24.04.2008. - 20:30 - Copyright © - Komentari (30)

subota, 19.04.2008.

Ništa

Image and video hosting by TinyPic





Ispred mene titra trenutak u kojem su se riječi rasplinule beskrajno daleko od željene točke. Čujem si krv kako pulsira u venama i tupe udarce srca o rebra. I ništa. Jedno veliko ništa prolama se kroz mikrokosmos.






19.04.2008. - 13:13 - Copyright © - Komentari (30)

petak, 11.04.2008.

Danas sam fuj

Image and video hosting by TinyPic




Oni sve dobivaju na štelu, na sreću i na lijepe oči!
Oni za nizašta u životu nisu mrdnuli guzicom!
Oni su uvijek na pravom mjestu u pravo vrijeme!

Da, ljubomorna sam ko pseto, zavidna sam i u glavi mi se vrte scene ala Ally McBeal... kako im skačem za vrat i udaram ih po glavi dok se ne onesvijeste, onda skačem po njima dok ne crknu, a na kraju im plešem na sahrani.

Da, grozna sam. I umjesto da zelenim, trebala bih više raditi i imati bolje rezultate od njih jer to zaista mogu. I ne bih trebala voditi brigu o njima nego o sebi. I ne bih trebala dovodit sebe u ovu poziciju da su tamo neki beskičmenjaci bolji od mene. Ali sada stvarno, stvarno želim da im onaj teg od 10 tona padne na glavu iz vedra neba. Danas sam fuj!


11.04.2008. - 14:01 - Copyright © - Komentari (21)

srijeda, 09.04.2008.

Proljetno laprdanje

Image and video hosting by TinyPic




Nad glavom mi se rastegao misaoni oblačić u kojem napisah staro, upravo pomlađeno pitanje 'kamo dalje?' Putokazi i znakovi su nasilno iščupani zajedno sa motivacijom koja je nakada bila moja vodilja. Zadnjih sam dana imala više promila alkohola nego sati sna, pa uvidjeh stvari koje jedino pijanica može usnuti na klupi pod novinom. Godinama sam motala život kao šećernu vatu na seoskim vašarima, a tek sada mi to sliči na jedno smotano, prenapuhano, ljepljivo, rozo, veliko NIŠTA! Ambrozijsku sam slinu pljunula u dalj da sa sobom povuče ove sluđene rečenice. U glavi mi je ostao jedino 'exit efekt' (stanje kada ti zazuji kao na kraju programa sa dugim i iritantnim biiip, a mozak krene putem onih nepouzdanih smjernica, te se prilikom svakog sudara sa nailazećom misli stvara bol koja ispada na očne jabućice). Zaključak je da se ni ovog proljeća nisam uspješno prosvjetlila. Jedino su moje procvale gluposti uspjele naći odgovor na pitanje 'kamo dalje.' A ja ću se kao i uvijek prepustiti sudbini i čekati da me pomiluje dlan ili zgazi taban nekog boga.


09.04.2008. - 13:53 - Copyright © - Komentari (16)