HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < ***FiRsT pOsTiCh*** - ...pInK wOrLd... - Blog.hr }
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES
Opis bloga

Na OwOm BlOgU cHu PiSaTi O sWeMu...
LeAvE kOmM...
PoZzZzZz

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

*O mEnI*

ImE:AnToNiA
PrEzImE:NiJe BiTnO
NaDiMci:ToNkA,ToNkAčA,ToNkIsH...
GoDiNa:12,5

WoLiM:
-SeBe
-SwOjU oBiTeLJ
-SwOjE fReNdOwE
-RoZo
-ZhIwOtInjE
-ChOkOlAdU
-GlAzBu...

Ne WoLiM:
-ShKoLu
-PrOfEsOrE
-KuKcE
-KwArT u KoJeM zHiWiM...

*SwE i SwAsHtA*

KoJa WaM jE nAj VrStA mUzIkE?
Hip-hop
Rock
Country
  
pollcode.com free polls



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

srijeda, 02.07.2008.

***FiRsT pOsTiCh***

Ewo owo mi je nowi blog...Swe se waljda zna:ostavish ti meni komentar,ostawim ja tebi!
Nemam bash neke inspiracije o chemu bih pisala.Hwala Bogu shkola zavrshila.Bila sam na moru za one koji to neznaju bila sam u Rowinju,lijepo mjesto u Istri...
Sada swaki dan idem wan sa Stelom i Sanjom.One su super frendice,lude su i stalno me nasmijavaju.Jutros smo nas tri ishe kod Krune i gledale smo neki film Honey,bio je bash fora.
Ewo jedna fora shtafeta:

Chokolada ili kakao:
Hmm...Tezhak izbor.
Chokolada ipak.

Telefon ili mobitel:
Mobitel,uwijek.

Auto ili motor:
Auto...Hwala Bogu.

Najgluplja rijech:
Ćakulanje...oNo???

Dorina ili Milka:
Milka...njami

Naj boja:
Plava,roza,bijela,crna.

Sestra ili brat:
JoJ.Brat.

Engleski ili Njemachki:
Engleski...

Naj film:
Pa ima ih puno...Step up,Honey...

Razred:
Sad chu u 7.a...yupii
Shtafetu predajem swakom tko je zheli...
Josh neshto...Uzhasna vijest.Moj omiljeni singer ide u zatwor mozhda na dulje vrijeme...Ali uvijek postoje stare pjesme,ne?
Shta chu imam ja josh omiljenih pjewacha...Moram dalje cuz bitch im the bomb like tick-tick (to je stih iz moje omiljene pjesme tog pjewacha)
PozZ swima koje poznajem...

- 16:53 - Komentari (14) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.