nedjelja, 11.12.2005.

Veliki Susret

E, baš sam gledala Laku noć Hrvatska-super mi je pjesma od Ševe Naciolale.Ta emisija RULEZ!!! No da se ja vratim na Veliki Susret. Sutra moja škola igra prijateljsku tekmu (odbojka) protiv OŠ Josip Račić. Jel zna ko kog od tamo?? Ah, da ne zaboravim ovim putem pozdravljam Lejlu koja ovo vjerovatno sad čita.......pa BOK!! Ak oćete da pišem o nećem posebno slobodno recite (iako sam tek poćela sa postom)!!
PoZZZZ!!!!!!!

| 19:55 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © .:It's my life:. - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


$NaslovBoxa$>

Pečana banana:

Ako sam ja dobro skužila to ide ovako:

otvoriš bananu,pospeš ju kakaom ili nutelom
opet ju zatvoriš u koru i staviš u mikrovalnu
otprilike na 1min (ovisi o jačini). Kad se ispeće
izvadiš ju iz kore i staviš šlaga a nju.
Pa uživajte!!! Nadam se da se nećete otrovati

myspace

myspace graphics





myspace

myspace graphics






myspace

myspace graphics





Ovo mi je baš fora:)

myspace

myspace graphics






Ovo je SuPeR osjećaj-provjereno


myspace

myspace graphics


$NaslovBoxa$>
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje obavezno posjecujem(frendovi):

njegov
martinin blog
ivin blog
sanjin blog
niveskin blog

Evo kako ja vidim neke ljude iz svoje škole:

Hohy

myspace

myspace graphics




Iva

myspace

myspace graphics



FUFE iz susjednog r.:

myspace

myspace graphics




Shöne Sissi:

myspace

myspace graphics




myspace

myspace graphics








$NaslovBoxa$>
Ha,ha evo ih u svim bojama I SIGURNIJE JE OD BrOjAnjA Dana


myspace

myspace graphics






myspace

myspace graphics