nedjelja, 07.09.2008.

ooo haj lajf

pa widite,2 posta u ednom danu,znachi da sam vriedna =3 kai sam ono htiela rech... ovajkaksezove...
rochkas mi je 23.09. (14.) pa mi nemoite zaboravit chestitat! i... oche doch lovro,to che mo josh vidit... kak je reko "malo mi e glupo dolazit" pa choveche kai bi ti bilo glupo,dodji,pa nisam zaljubljena u tebe,friki.
aide,i taj dan che josh prespavat maia i anton kod mene,issus moisie kai che to bit..
dobivam i novi mob... ko i prugovechki (hihi),a to bi bio...a neznam sad kak se tochno zove,al je sony ericsson klizni...predobar.
josh malo neshto za vas....
--------------------
zNaKiChI:
=) , :) , ^^ - sretni smailichi
=( , :( , u_u , .__. - tuzhni smailichi
=P , :P -belji smajlichi
=3 , x3 , l3 - sretni hrchak smailichi
o.o , O.o , x_x - prestrasheni smailichi
xD , xP -crkavanje od smijeha i belji smailichi
--------------------
zh - ž
ch - ć,č
sh - š
dj - đ
--------------------
chuemo se,vidimo se,chitamo se.
pozzam- Meca,Antona,Sarki,Maju Ninu,Lorvu,sebe, i naravno najvishe nasheg predivnog i najboljeg Domeca. Pufa.
I Gerard Way-a!!


Evo jedne lijepe slikice (Gerarde moi si):

Evo sa liepom black kosicom




I sa liepom white kosicom (koa se meni osobno vishe svidja na njemu)



aime isse bozhe kak ima slatku baby face!!! aimeee presladak je


16:53 | Komentari 14 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.