My dream. is. t0 fLy over.the. rainb0w. so High. x3 - Blog.hr
  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne




Image and video hosting by TinyPic

U ovOm bLogu Cetee Nac svakakve Ludarije o Svacemu..
PuuuNo mi KOmmajTe..wwPp.x3


°°aBouT the Rainb0w. girŁ.^^°°

~iMe~Bruna
~Nadimak~Mimi
~God~Nije BitnO.heh
~Zivin u spLitu~


She.Likes ^^

× spLit
× m0ju maCu KiTTy
× svoj bLog
× Fejs
× Msn
× Kad mi Kommate^^
× BuLju
× Magy
× Chery
× Ivonuu
× BuBii
× Marinuu(serijaa)
× TwiLight <<3
× oLsenice <3
× LiToo,Moree


She d0n't Like. -.-

× skoLu
× Kad mi ne Kommate
× Dosadne Ljude
× Kad Trian nestO radit..uff
....


MusicPlaylist


°°SaTii°°

00:00=zabrijat će te
01:01=vidjet ćeš ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaći će te
05:05=poslat će ti SMS
06:06=iskorištava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ćeš se sa dvojicom
10:10=hodat će te
11:11=voli tvoje oci
12:12=svađa
13:13=priča prijateljima lijepo o tebi
14:14=upoznat ćeš nekog novog
15:15=povjerit će ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostaješ mu
18:18=sviđaš se nekom drugom
19:19=sviđaš mu se
20:20=imaš konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više
22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se priči


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicAddiCted To MusiC 4ever
Image and video hosting by TinyPicBananiCa^^
Image and video hosting by TinyPicPreeKuLL bLog :D
Image and video hosting by TinyPicDraMa QueeN.^^.
Image and video hosting by TinyPicMuSic Freak ;)
Image and video hosting by TinyPicLuDachaa^-^
Image and video hosting by TinyPicTeeN worLd bLog^^
Image and video hosting by TinyPicHiPPie bLog :))

~REBELDE~^^

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

~PiCturees~



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







~EoO maLa ankeTica~

Owaj bLog je...?
aww.odLicaan
TotaLno gLuup
  
pollcode.com free polls


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws



Za swe moje draGe PrijateŁjice.<3

Azurno nebo čekamo zoru,
pet-šest zlatnih golubica,
nasmješena su im lica i
poslije mnogo godina
mome srcu draga sličica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi šetale
pravile se da smo važne
ma smo pametne i snaže
sanjale smo zemlje daleke

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su naši snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojčice žene postale
a neke su se već i udale
ja još čekan azurne zore
ma ja još želim preplivati more
ja još sanjam zemlje daleke…

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su naši s novo ostali,
hej sve smo mi kako ptice selice
svaka svome jugu odleti…


Ko wam.je Naj iZ RBD-a??
Mia
Roberta
Diego
Giovanni
Lupita
Celina
Miguel
Jose Lujan
  
pollcode.com free polls


The.BesT.is...?
HajduK :D
DinamO
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 12.07.2009.

WuHuu.ShoPPing Mania..<<3

ee Ljudi..KakO ste..?
Widim da mi ne komate bas najboLje u zadNje wrijeme..Khm.Khm..=( Plss Kommajte,Kako nekuzite da wam ja wracam Swe Kommowe,e0 kommajte pa se UwjeriTe..!! Okee,wratiMo se nasLowu.::ufff.Sta san se nakupowaLa nekidan..ima da ciLi grad zaLudim..hahaha.aL najwaznije.KupiLa san nowi kUpaCii..uUu..exTraa =P i swe To u NewYorkeraa <<3 Law iT <<3 aa i roĐ mi e za 4 Danaa..wHeeeej :D ||ajm a HePii KiD|| a Sta Da wan Jos kazen.Nekidan isLa u Kino gLeat Leden0 doba 3 sa Chery..Hahahahaha.Morate t0 pogLedat..ja san Se CeriLa ko Luđak..hahahahaha..ajMe Jucer biLi mi u ZagvoZdu.ajme Menii.Ja i BuLjaa..4 saTa nosiLi one daske Po onoj žeGii..ajmeee =S ufff.Ma ajDe Znan da wan se neDa citat Duge poStowe aL barem Kommajtee..MoLim waas! Pusaa_<3


Image and video hosting by TinyPic

- 14:16 - komentari (3) - printaj - colorful

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.