Linkovi
BLOGICHI:
Moj drugi blog-sve o Green Dayu
Hells angel-cura koju sam upoznala preko bloga
Lp girl-zakon cura, isto sam je upoznala preko bloga
Nicky-moja frendica iz škole
Lp girl-njezin drugi blog, gdje piše super pjesme
Anna rules-ma zakon cura šta da više kažem
Green Day fan-kao i ja
Larissa-my frendica,nema fjke
Glupača-nemojte da vas ime zavara, super je
Isa-fan US5, frendica iz škole







Moji naj bendovi i pjevačice:

GREEN DAY 4 EVER!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIMPLE PLAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GOOD CHARLOTTE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOKIO HOTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KELLY CLARKSON
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


Cursors from Dolliecrave.com




Me and my life!

20.05.2006., subota

Putovanje

Izvješće sa putovanja: Pisa-Firenze-Siena (baš formalno)!rolleyes

1. dan
Krenuli smo sa Vrata Jadrana oko 6 ujutro. Nismo nikad točni. Šole u busu nam je stavljao DVD-e i mjuzu. Naravno da smo se derali pa su nas profe utišavale. Onda smo stajali da bismo se nakupovali gluposti i bla bla... zijev Da skratim priču: Došli smo u Pisu, razgledali je cijelu i došli do zaključaka da je baš lijepa. yes Ali jedino što su naši dečki radili je bilo kupovanje po onim štandovima uz Kosi toranj. Kolko tih čuda ima! Nakon svega toga došli smo u hotel, najeli se, prošetali (neki) po Monte Cattiniju (mjesto do nam je hotel) i gledali utakmicu i onda na pajkanje.

2. dan
Telefon od hotela nas je budio u 7:30. Nemam pojma ko je to namjestio, ali je to tako išli na živce... Upristojili smo se i došli na doručak pa pravac Firenca (kod Talijana Firenze). Razgledali smo sve moguće i padali s nogu od umora i vrućine. Uspjeli smo nagovoriti profe da nas odpelju u Meg, koji je totalna razlika od onih naših. Naravno dvije su išle kupiti neki ramen, pa su se izgubile na jedno 20 min, ali su nas uspjeli naći. Onda oko 6 smo došli u hotel pa navečeru i u disko. Ovo turu, na putu prema disku, nas je vodio neki tip. On je vodio većinu raza, a nas jedno 7-8 sa profama smo se lagano izgubili. Meni je uvijek bilo dosadno u diskačima pa sam sjedila i pričala. Kasnije su došli neki Njemci od 16-17 pa su se dečki s njima sprijateljili. Ja sam otišla van iz diska na svježi zrak i tamo pričala s profama. Što ću kad mi je dosadno. Njemci su se čudili je oni s tih 16-17 su jedva nagovorili njihovog profesora da ih pusti do ponoći, a mi smo ostali do jedno 1 i pol. eek

3. dan
Spremanje u 5 minuta (barem ja), pa doručak pa direktno u Sienu. Siena je potpuno drukčija od Firence i Pise, barem po pitanju štandova jer su tamo bili samo par tih čuda, a u ova druga 2 grada svakih 5 milimetra. oko 3 smo krenuli prema doma. Opet gledanje DVD-a, slušanja mjuze. Frend mi je ima rođ danas pa smo čekali pol noći i svi mu čestitali. Di će bolje?thumbup Onda je šole našao neki nas radio pa smo pjevali one dobre stare pjesme. Ja se i dalje čudim kako su neki spavali od te buke. Došli smo oko ponoć na Deltu i svako je svojim puetem išao doma.

Zaključak: Bilo je OK. Gradovi su lijepi, tj. prekrasni! Izlet je bio OK.

Sad sam našla neki kviz i vidite što mi je ispalo!

Take the quiz:
What Kind Of Converse Are You?

black
You are yourself and dont try to be like anyone else. Chances are you enjoy skate boarding,rock music and stuff like that. You have a lot of friends that like you for who you are. You are the original

Točno takve iste crne imam i ja!

POZDRAVwavewavewavewavewave

- 16:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Nešto o meni:


Ime: trebali biste ga znati sa drugog bloga. Zovite me jednostavno SSG.
Dob: 13
Naj grupa: domaće: Prljavo Kazalište, strano: Green Day
Slušam i: Simple Plan, Good Charlotte, Blink-182, Sum 41, Nickelback, The Offspring, Bon Jovi, Papa Roach, Hladno pivo, Daleka Obala, Parni Valjak, Crvena jabuka, Tokio Hotel, Kelly Clarkson, itd...
Naj pjevačica: Avril Lavigne
Naj glumica: Sandra Bullock
Naj film: Ima ih mali milijun, ali najviše volim one koji su akcijski i komedije
Naj odjevni predmet: trapke i tenisice
Želja u životu: Stvarno neznam
Naj vrlina: Nisam cinkarošica
Naj mana: nespretnost
Cijenim: poštenje
Mrzim: cinkanje
Naj knjiga: šta ja znam