Linkovi
BLOGICHI:
Moj drugi blog-sve o Green Dayu
Hells angel-cura koju sam upoznala preko bloga
Lp girl-zakon cura, isto sam je upoznala preko bloga
Nicky-moja frendica iz škole
Lp girl-njezin drugi blog, gdje piše super pjesme
Anna rules-ma zakon cura šta da više kažem
Green Day fan-kao i ja
Larissa-my frendica,nema fjke
Glupača-nemojte da vas ime zavara, super je
Isa-fan US5, frendica iz škole







Moji naj bendovi i pjevačice:

GREEN DAY 4 EVER!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SIMPLE PLAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GOOD CHARLOTTE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOKIO HOTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AVRIL LAVIGNE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KELLY CLARKSON
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


Cursors from Dolliecrave.com




Me and my life!

28.03.2006., utorak

Moj uspjeh

E baš imam sreće. Kad sam htjela napisati post server je riknuo. Stvarno me prati sreća.

Nego, na natjecanju sam bila 7. što je za mene odlično jer sam mislila da ću biti negdje odozada. To sam zaključila po tome jer pol toga nisam znala. Doduše, štrebala sam 2 dana i to pošteno pa je bio i red da budem među prvih 20 najmanje. Frendica iz raza bila je 18. Išli su s nama i dvoje iz osmog koji su bili 19. i 25.

Najvažnije od svega toga je kad smo napisali te testove otišli smo u grad (centar grada za one koji ne razumiju). Prošetali smo sve trgovine i najeli se pizze i ostalog „junk fooda“. Naravno gdje smo mi tu su i provale, a pao je i pokoji trač. (Bolje rečeno 20 njih).

To bi bilo valjda to.

Ljudima kojima inače ostavljam komentare neka se ne ljute jer ću im ovaj tjedan sigurno ostaviti

Pozdrav svima

- 17:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Nešto o meni:


Ime: trebali biste ga znati sa drugog bloga. Zovite me jednostavno SSG.
Dob: 13
Naj grupa: domaće: Prljavo Kazalište, strano: Green Day
Slušam i: Simple Plan, Good Charlotte, Blink-182, Sum 41, Nickelback, The Offspring, Bon Jovi, Papa Roach, Hladno pivo, Daleka Obala, Parni Valjak, Crvena jabuka, Tokio Hotel, Kelly Clarkson, itd...
Naj pjevačica: Avril Lavigne
Naj glumica: Sandra Bullock
Naj film: Ima ih mali milijun, ali najviše volim one koji su akcijski i komedije
Naj odjevni predmet: trapke i tenisice
Želja u životu: Stvarno neznam
Naj vrlina: Nisam cinkarošica
Naj mana: nespretnost
Cijenim: poštenje
Mrzim: cinkanje
Naj knjiga: šta ja znam