Napokon novi post


Hi people
Evo da i ja napišem novi post. Hehe....
Ovako pa da krenem.......
Kada su Kate i Liz došle kod mene malo smo surfale (po netu naravno).Onda smo zvale ostale ljude. Zvale smo Alexa, Liona, Darona, Nolittu, Amandu, Isabell, Ramonu, Edia i Alexu ali je rekla da ne može doći jer treba vježbat za utakmicu (navijanje). Ali to nas nije omelo u super zabavi. Hehe....... Otišli smo u disco i tamo smo se rasplesali ko kakve budale. Ali šta ćeš bitno je to da smo se mi super zabavili. Nakon disca svi smo otišli u neki club u kojem puštaju svakakvu muziku. To nam je svima pasalo. Hehe...... Svi smo se razišli oko 1.am..(1 ujutro).. Kada smo Kate, Liz i ja došle kod mene doma mama mi se uopće nije ljutila čudno. Mislim da znam zašto. A to je zato što zna da Kate i Liz odlaze. Šmrc, šmrc...... Sve tri smo spavale u vrećama za spavanje. Hehehe.... Ujutro smo sve tri doručkovale palačinke i waffle s čokoladom. Njam, njam...... Nakon doručka Kate i Liz su direktno otišle iz grada i iz države. To mi je bio najtužniji dan otkad sam u Orlandu jer su me one odmah prihvatile i sprijateljile smo se odmah. Ali život ide dalje.... U ponedjeljak u školi sam se skoro rasplakala zato što pored mene nisu sjedile Kate i Liz... Pod matematikom profesorica je pozvala Amandu na ploču a ona se odjednom skamenila. Došla je pred ploču i počela rješavati zadatak. Profa se okrenula i gledala kroz prozor te nam govorila kako je vani lijepo vrijeme. Za to smo vrijeme mi sve govorili Amandi. Kada se profa opet okrenula začuđeno je rekla ''Amanda pa ti si zapravo to točno riješila. Bravo zaslužila si jednu peticu''. A Amanda je samo rekla:

Amanda: Ja sam dobila A (5) iz jednog zadatka, a inače imam sve dvojke ??
Profa: Da, Amanda ali to ne znači da će tvoj status ocjena promijeniti. Jasno??
Amanda: Aha....


I tako je Amanda dobila A (5). Pod Engleskim smo pisali test. Ja blago rečeno nisam imala pojma. Amanda, Ramona, Isabell, Nollita i ja smo si sve govorile cijelo vrijeme. Hehe... I tako smo sve dobile pozitivno. Ja sam dobila C(3), Ramona je dobila A(5), Isabell B+(4+), Nolitta C/B (3 do 4). I tako....... U utorak je u školi bilo totalka oke... Ništa se posebno nije dogodilo. Poslije škole sam išla s frendovima i frendicama na piće. Onda sam išla malo s Alexom pa smo se malo hm hm ljubili i onda otišli kod mene doma napisat zadaću ali je baš i nismo pisali. Hehehe.... Kada mi je netko pokucao na vrata sobe Alex i ja smo samo izvadili knjige i pravili se kao da pišemo tu zadaću, a u sobu je ušla Ann i pitala me:

Ann: Ann Nicole gdje su čaše za mlijeko?
Ja: Ne možeš si ih sama uzet visoko su, dođi ja
ću ti uzet čašu i nalit malo mlijeka.
Ann: Hvaja.
Ja: Alex hoćeš li soka ??
Alex: Može, da dođem dole?
Ja: Ma ne moraš sada ću ja donijet.


Ann me povukla za ruku i rekla ''Hajde''. Nakon što sam otišla dolje uzeti sok i natočiti Ann mlijeko otišla sam u sobu i malo pričala s Alexom. Ostavili smo zadaću i otišli van. Išli smo u Campiello. Naručili smo čokoladnu tortu. No ne dvije nego jednu, ali s dvije vilice. Hehe....... U srijedu smo imali tjelesni. Morali smo trčati po stazi, raditi sklekove, trbušnjake i još štošta. Pod odmorom sam se raspričala sa frendicama.

Amanda: Joj ma je bio naporan ovaj sat tjelesnog.
Ramona: Da, Amanda u potpunosti se slažem s tobom.
Isabell: Dajte cure nemojte tako kukat. Sat je bio naporan,
ali ne baš toliko koliko vi govorite da je bio.
Nolitta: Ja definitivno danas više neću trčat.
Amanda: A ti Ann Nicole kakav je tebi bio sat ništa ne govoriš?
Ja: Ma ovaj mi je sat bio oke.
Amanda, Ramona, Isabell i Nollita: Molim?
Ja: Navikla sam na takve satove.


Otišle smo u razred i izvadile knjige za sljedeći sat. To je bila kemija. Amanda, Ramona, Isabell, Nolitta i ja cijeli smo se sat dopisivale putem nekih papirića. A štreberica Leona je sjedila uspravno i pozorno slušala šta govori profesor. Profesor bi postavio neko pitanje i Leona bi odmah digla ruku i točno i pedantno odgovorila. Profesor je odjednom samo rekao gospođice Anderson.

Profesor: Gospođice Anderson, izvolite doći na ploču i riješiti ovaj zadatak.
Ja: A zašto baš ja?
Profesor: Zato što sam ja rekao da ti. Sada dolazi.
Ja: Oke


Tako sam došla pred ploču i nisam imala pojma riješiti zadatak. Profesor je rekao.

Profesor: Gospođice Anderson vidim da ne znate riješit ovaj zadatak. Odite na mjesto.
Ja: Thanks God !!!!


Profesor je pozvao Leonu i ona je u par sekundi riješila taj zadatak i zaradila A(5). Dođe mi da bljujem kada se sjetim te idiotne Leone. U četvrtak je u školi bio horor. Ali doslovno. Hehe.... Na žalost u moj je razred došla jedna flundra, fufica(tj. fufa),drolja, glupača i još štošta. Zove se Sarah. Tipična plavuša je(u to spada da je i glupa), Čim je došla u moj razred rekla je.

Sarah: Ja sam Sarah. U prošloj srednjoj školi kao i u osnovnoj
školi svi su me dečki naprosto obožavali. Za Valentinovo
bih dobila najviše pisama. Ja sam naprosto savršena.
Ja i moja ekipa: Da ti si savršena, a mi smo svećenici i časne.
Sarah: Možda i jeste, ali JA sam savršena. I vidjet ćete kako
će me dečki obožavati i htjet da im ja budem girlfriend.
Ja i moja ekipa: AHA !!!!!!!!!


Nakon što smo to rekli prasnuli smo u smijeh i otišli u kantinu. Jučer se u školi pojavila sva zbigecana u very short minici i topiću tako kratkom da jedva išta pokriva. I niti ju jedan dečko nije pogledao pa čak ni Alan. Mislim onda je stvarno jadna. Ovo je bio jedan događaj njenog pokušaja da očara dečke. Ovaj je bio s mojim dečkom Alexom.

Sarah: Hi beautiful boy. How are you??
Alex: Pusti me na miru bitch. Zar nisi shvatila da nijednom
dečku nisi lijepa a kamoli predivna. Uostalom ja imam
curu, a sada me pusti na miru. Ti je jasno?
Sarah: Ja nikad ne odustajem. Past ćeš ti na moje obline.
Alex: DREAM ON BITCH !!!!!!!!


Zatim je otišao. Došao je do mene dok ga je ona još gledala i zažvalio me. Sarah se tada samo okrenula i otišla tražiti nove žrtve. Jadni dečki u mojoj školi. Hehehe...... Kada smo se vračali iz škole istodobno smo se smijali i zgražavali Sarinim tako reći biserima...........
Eto to bi bilo sve za ovaj post. Pozzzzzzz



23.09.2006. | 17:04 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Moj novi life u Americi i moj Teen Life

Ako neko želi u priču nek u komentarima da kratak opis i ulazi u priču


hits


online



Moj foto album
Ramona
Anna
Bridget
Isabell Black
Amanda

Moje ocjene (zapravo ocjene u Americi u školi u koju ja idem)
A - 5
B - 4
C - 3
D - 2
F - 1



Linkovi

Ann Nicole Anderson (Ja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-imam 15 godina
-često farbam kosu pa vam ne mogu reć njenu boju
-rođena sam 24.12.1991
-po horskopu sam jarac
-živim u kući u Orlandu (Florida)
-idem u 1.razred gimnazije
-slušam rock, punk & metal
-slušam: S.O.A.D, Slipknot, R.h.c.p, Green Day, malo Nirvana i Good Charlotte
-frendice:Kate, Liz, Amanda, Isabell, Ramona, Nollita, Alexa
-frendovi: Lion, Daron, Alex(my love), Simon.....
-volim starke, Fast Food, ananas, gluposti, spačke,čitat ......
-mrzim Alana, Ciaru, Leonu, profače, Engleski, matematiku, Sarah........

Likovi

Alex

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođen je 25.12.1990 na Božić
-živi u ogromnoj kući, ali nije razmažen niti uobražen
-živi s roditeljima i sestrom
-u slobodno vrijeme radi kod tate na recepciji u hotelu
-voli svog psa Dona, fiziku, tjelesni, igra football, pod odmorom stalno sluša svoj mp3 player
-ne voli zapravo mrzi Engleski, dosta profača, Ciaru i Alana, Rona (domar)......
-sluša rock, punk i nešto malo metal
-football-ska mu se momčad zove Clovers (Cloversi)
-neki kažu da je najzgodniji dečko u cijeloj školi

Nolitta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 14 godina
-rođena je 8.11.
-ide sa mnom u razred
-mrzi matematiku i fiziku
-sluša Evenscence, Good Chatlotte, Simple Plan, Avril....
-non stop se smije, a kada se ne smije na glas smije se u sebi
-stalno je nasmiješena

Amanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-rođena je 31.10. na Noć Vještica
-ide sa mnom u rezred
-ok smo si frendice ali mi ponekad ide na živce
-voli raditi gluposti, spačke, izazivati nerede
-ne voli školu pa nema ni dobre ocjene
-sluša him i rock (Gunse, Nirvanu, Green Day)
-nosi traperice, sportske majice, starke
-mrzi haljinice i minice

Isabell

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 15 godina
-dobre smo si frendice
-ima crno-smeđu kosu, visoka je
-sluša R.H.C.P, Guns 'n' Roses, Evenescence, Green Day
-mrzi matematiku
-obožava radit psine i često upada u nevolje
-obožava životinje, ima psa, mačku i kunića

Ramona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990 na petak 13.
-po horoskopu je rak
-za sebe kaže da nije popularna već da je čudakinja
-sluša rock (Guns 'n' Roses, The Doors, Evenscence)
-najpredmeti su joj kemija i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron (praznoglave silikonske fufe)
-ima dečka
-nadimci samo za njenog dečka su Ram ili Rammy

Sarah (ili UMIŠLJENA KUČKA)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-u mome je društvu poznata kao umišljena plava kučka ili samo umišljena kučka
-ima brata i sestru. Sestra joj ide u drugu školu, a brat u ovu u koju idem ja i u koju ide ona. Ali joj je brat za razliku od nje jako cool
-obožava rozu, pink i takve meni užas boje
-živi u vili s bazenom (umišljena idotkinja tj. kučka)
-slauša Britney Spearse, Beyonce, Pussycat Dolls......
-uglavnom ona je jedna umišljena bitch, koja sluša pop i obožava meni užas boje

Simon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 god.
-totalno je cool
-sluša metal i rock
-uvijek nosi trapke i majice s kratkim rukavima(čak i zimi)
-ima curu Miu, no ona ne ide u ovu školu
-hobi mu je spavanje i gledanje horor filmova
-nekad se ne oblači se u stilu onoga što sluša

Mary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ima dužu smeđu kosu i oči boje čokolade
- jedinica u obitelji
- roditelji su joj malo imučniji ali nije razmažena
- štreberica je pa je zbog toga bas i ne podnose u drustvu
- osječajna je i romantična
- stalno plače, povučena je i nema baš prijatelja
- u ovu je školu došla jer su je u prošloj maltretirali
- ide sa mnom u razred
- u ovu je školu krenula u ponedjeljak 23.10.2006

Sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- pravo joj je ime Samantha
- ide u 1.c moje gimnazije
- rođena je 1.11.1990.
- živi u mom kvartu (tj. nova je u njemu)
- poprilično je bogata
- obožava shopping i modne marke
- sluša sve po malo
- ima mačku koja se zove Princess(čudno je ime ali mačka joj je bijela i perzijska)
- super je cura
- iako je poprilično bogata nije uomražena
- živi s roditeljima i sestrom njezine mame
- ima stariju sestru koja živi u L.A.-u i viđa ju jedanput u mjesecu

Eric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- super dečko
- moj susjed
- ima starijeg brata
- vozi Porsche
- malo je bogatiji jer su njegovi roditelji dosta poznati slikari
- ide sa mnom u razred
- funny je i zna se šaliti i na svoj račun i na tuđi, ali zna kada je pretjerao u nečemu
- sluša techno
- ima psa koji se zove Rick