Nastavak je stigao :) :)


......

Evo nastavka . ! .

Hi!
Kada sam već bila sva nikakva i tužna. Dobila sam e-mail od Kate.
Pisalo je:

Hej Ann Nicole. Ovaj mail pišemo Liz i ja. Moramo ti
reći nešto jako važno. Znaš da su roditelji od mene i Liz
najbolji prijatelji. Zajedno su odlučili da ćemo se preselit iz
Orlanda. Liz i ja smo stvarno tužne i ne znamo kako ćemo
moć bez frendova i hm ljubavi.


Čim sa pročitala mail nazvala sam Kate i rekla joj da ona i Liz moraju prije nego što se odsele doć kod mene na sleepover. I one su se složile. Kod mene dolaze sutra oko 20h. Kada sam završila s razgovorom malo sam spremala sobu i slušala muziku. Kasnije sam otišla dole na ručak i već mi je bolja Ann. Posjetite moj foto album tamo ću stavit njenu sliku. I komentirajte mi malo foto album. U školi mi je bilo oke. Mislim u dva sam dana dobila 3 jedinice i dvije kazne. U četvrtak sam dobila jedinicu iz Engleskog i kaznu zato što sam žvakala žvaku pod satom. Isto je bilo i u petak, ali sam tada pod kemijom žvakala žvaku. 1. jedinicu u petak sam dobila iz matematike iz testa, a 2. iz fizike pitao me, a ja nisam imala pojma. No dobro. Sve u svemu bilo je oke. Kada je završila nastava našla sam se s Alexom kod terena. Malo smo pričali

Alex: I my love kako ti ide u školi?
Ja: Pa u četvrtak sam dobila jednu kaznu
i jednu jedinicu, a jučer jednu kaznu i dvije jedinice. A tebi?
Alex: Pa my love ide mi oke. Ali još nikad nisam vidio da cura
u dva dana zaradi tri jedinice i dvije kazne. Morat ću ti pomoć oko škole .!?
Ja: Ma ne treba, dobro mi je kada znam da nisam štreberica i da nemam sve ocjene A i A+.!
Alex: Ma imaš pravo treba uživati.
Ja: Dok si još mlad !!
Alex: A ne kada imaš 95. Hehehe
Ja: Idemo sada na piće?
Alex: Može, nećemo propustit mladost.
Ja: Onda idemo !!


I tako smo mi otišli na piće. I onda svako svojoj kući. Kada sam ušla u kuću Ann je plakala na stepenicama.
Otišla sam do nje.

Ja: Ej, Ann što je bilo? Zašto plačeš?
Ann: Mama mi je rekla da odmah poslije ručka ne mogu
jesti sladoled jer bi mi bilo slabo. I da se ne mogu ići sama igrati u park.
Ja: Ann želiš li ti sladoled?
Ann: Da. I želim se ići igrati u park.
Ja: Daj da ti obrišem te suze. I idemo ja i ti na sladoled. Može?
Ann: Može, ali ja bim i u park išla.
Ja: Šta želiš prvo sladoled ili park ha?
Ann: Sladoled.
Ja: Onda sada idemo na sladoled pa kada se vraćamo u park. Može?
Ann: Može. Ti si mi najbolja sestra.
Ja: Hvala Ann, a ti si tako slatka mala i dobra. Idemo.
Ann: A jakna mi je gore.
Ja: Ne treba ti jakna vani je toplo.
Ann: Ali mama kaže da kada idem van trebam stavit jaknu da se ne
razbolim.
Ja: Sada ne trebaš stavit jaknu jer je vani toplo. Sada idemo.
Ann: Oke


Tako sam svoju malu sekicu izvela na sladoled i u park da se igra.
Kada smo došle u Campielo (najbolja slastičarna u koju zalaze mladi) gle čuda srele smo Alexa s njegovom sestrom i bratom. Svi smo zajedno sjeli za jedan stol i pojeli sladoled ili kolač. Ann se sprijateljila s Amelie i Robertom. Kasnije kada smo izašli iz Campiela svi zajedno smo otišli u park. Robert, Amelie i Ann su se igrali, a Alex i ja malo hm hm ljubili, ali oboje smo jednim okom gledali Roberta, Amelie i Ann. Kada je sat otkucao 18 sati otišli smo. Kada smo došle doma mama mi je bila bijesna jer nije znala gdje je Ann, a za mene se više i ne brine jer imam 15 godina. Jadna moja Ann se opet rasplakala, bila je sva u suzama i prigrlila mi se uz nogu. Ja sam ju podigla i rekla mami da tako ne razgovara s njom i da sam ju ja izvela u park i na sladoled. Otišla sam u svoju sobu. I povela sam Ann jer je još bila prigrlljena na mene. Jer kada sam je digla kad mi je bila prigrlljena uz nogu sam je digla i onda mi se zalijepila oko vrata. Došla je sa mnom u sobu jer sam je ja svojevoljno dovela. Stavila sam je na krevet i ona je onda malo smirila suze i zaspala meni na krevetu. Ja sam malo bila na netu na laptopu, a poslije sam pisala zadaću. Ann se probudila oko 17,30h. Zagrlila me i rekla :

Ann: Ann Nicole mama mi je rekla da ona želi da se ja i ti ne
družimo baš previše zbog tvoje škole, kako biš ti mogla učiti i proći sa A.
Ja: Molim,? Ja ću se i dalje družit sa tobom, ali ću i učiti. No
neću proći sa A. Ja i ti ćemo se družiti što češće možemo, ali
ću se ja i družiti sa svojim prijateljima. Može??
Ann: Može .!.


Tako smo se mi lijepo dogovorile da ćemo se družit što češće možemo. Odnijela sam je u njenu sobu i ona se počela igrati. Otišla sam dole u dnevni boravak. Napravila si kokice i gledala TV. Kada mi se mama vratila iz shoppinga počela se nešto derati na mene. Al me moja starija sestra Megan spasila. He he. Mama se malo smirila. Popila je neku tabletu. Megan i ja smo jele kokice i gledale neku seriju. Ae to bi bilo sve za ovaj post. Pozzzzz


16.09.2006. | 21:44 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Moj novi life u Americi i moj Teen Life

Ako neko želi u priču nek u komentarima da kratak opis i ulazi u priču


hits


online



Moj foto album
Ramona
Anna
Bridget
Isabell Black
Amanda

Moje ocjene (zapravo ocjene u Americi u školi u koju ja idem)
A - 5
B - 4
C - 3
D - 2
F - 1



Linkovi

Ann Nicole Anderson (Ja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-imam 15 godina
-često farbam kosu pa vam ne mogu reć njenu boju
-rođena sam 24.12.1991
-po horskopu sam jarac
-živim u kući u Orlandu (Florida)
-idem u 1.razred gimnazije
-slušam rock, punk & metal
-slušam: S.O.A.D, Slipknot, R.h.c.p, Green Day, malo Nirvana i Good Charlotte
-frendice:Kate, Liz, Amanda, Isabell, Ramona, Nollita, Alexa
-frendovi: Lion, Daron, Alex(my love), Simon.....
-volim starke, Fast Food, ananas, gluposti, spačke,čitat ......
-mrzim Alana, Ciaru, Leonu, profače, Engleski, matematiku, Sarah........

Likovi

Alex

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođen je 25.12.1990 na Božić
-živi u ogromnoj kući, ali nije razmažen niti uobražen
-živi s roditeljima i sestrom
-u slobodno vrijeme radi kod tate na recepciji u hotelu
-voli svog psa Dona, fiziku, tjelesni, igra football, pod odmorom stalno sluša svoj mp3 player
-ne voli zapravo mrzi Engleski, dosta profača, Ciaru i Alana, Rona (domar)......
-sluša rock, punk i nešto malo metal
-football-ska mu se momčad zove Clovers (Cloversi)
-neki kažu da je najzgodniji dečko u cijeloj školi

Nolitta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 14 godina
-rođena je 8.11.
-ide sa mnom u razred
-mrzi matematiku i fiziku
-sluša Evenscence, Good Chatlotte, Simple Plan, Avril....
-non stop se smije, a kada se ne smije na glas smije se u sebi
-stalno je nasmiješena

Amanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-rođena je 31.10. na Noć Vještica
-ide sa mnom u rezred
-ok smo si frendice ali mi ponekad ide na živce
-voli raditi gluposti, spačke, izazivati nerede
-ne voli školu pa nema ni dobre ocjene
-sluša him i rock (Gunse, Nirvanu, Green Day)
-nosi traperice, sportske majice, starke
-mrzi haljinice i minice

Isabell

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 15 godina
-dobre smo si frendice
-ima crno-smeđu kosu, visoka je
-sluša R.H.C.P, Guns 'n' Roses, Evenescence, Green Day
-mrzi matematiku
-obožava radit psine i često upada u nevolje
-obožava životinje, ima psa, mačku i kunića

Ramona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990 na petak 13.
-po horoskopu je rak
-za sebe kaže da nije popularna već da je čudakinja
-sluša rock (Guns 'n' Roses, The Doors, Evenscence)
-najpredmeti su joj kemija i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron (praznoglave silikonske fufe)
-ima dečka
-nadimci samo za njenog dečka su Ram ili Rammy

Sarah (ili UMIŠLJENA KUČKA)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-u mome je društvu poznata kao umišljena plava kučka ili samo umišljena kučka
-ima brata i sestru. Sestra joj ide u drugu školu, a brat u ovu u koju idem ja i u koju ide ona. Ali joj je brat za razliku od nje jako cool
-obožava rozu, pink i takve meni užas boje
-živi u vili s bazenom (umišljena idotkinja tj. kučka)
-slauša Britney Spearse, Beyonce, Pussycat Dolls......
-uglavnom ona je jedna umišljena bitch, koja sluša pop i obožava meni užas boje

Simon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 god.
-totalno je cool
-sluša metal i rock
-uvijek nosi trapke i majice s kratkim rukavima(čak i zimi)
-ima curu Miu, no ona ne ide u ovu školu
-hobi mu je spavanje i gledanje horor filmova
-nekad se ne oblači se u stilu onoga što sluša

Mary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ima dužu smeđu kosu i oči boje čokolade
- jedinica u obitelji
- roditelji su joj malo imučniji ali nije razmažena
- štreberica je pa je zbog toga bas i ne podnose u drustvu
- osječajna je i romantična
- stalno plače, povučena je i nema baš prijatelja
- u ovu je školu došla jer su je u prošloj maltretirali
- ide sa mnom u razred
- u ovu je školu krenula u ponedjeljak 23.10.2006

Sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- pravo joj je ime Samantha
- ide u 1.c moje gimnazije
- rođena je 1.11.1990.
- živi u mom kvartu (tj. nova je u njemu)
- poprilično je bogata
- obožava shopping i modne marke
- sluša sve po malo
- ima mačku koja se zove Princess(čudno je ime ali mačka joj je bijela i perzijska)
- super je cura
- iako je poprilično bogata nije uomražena
- živi s roditeljima i sestrom njezine mame
- ima stariju sestru koja živi u L.A.-u i viđa ju jedanput u mjesecu

Eric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- super dečko
- moj susjed
- ima starijeg brata
- vozi Porsche
- malo je bogatiji jer su njegovi roditelji dosta poznati slikari
- ide sa mnom u razred
- funny je i zna se šaliti i na svoj račun i na tuđi, ali zna kada je pretjerao u nečemu
- sluša techno
- ima psa koji se zove Rick