Dobar i tužan dan


Evo novog posta. U petak je školi bilo Ok. Dobili smo iznenadan test iz matematike morali smo ga napisati u 15 minuta. Mislila sam da sam napisala dobro za C, ali kada nam je podijelila rezultate vidjela sam da to dobro baš i nije dobro dobila sam F. Onda sam joj išla reći da mi je ono što je točno stavila da mi je krivo pa me još poslala u kaznu. 1h moraš biti u jednoj sobi po kazni imaš samo klupe i stolice i niš drugo za radit samo moraš sjedit. Ali dobro danas je bio Alex u toj kako reći kaznionici. On je imao bilježnicu i ja sam imala bilježnicu, pa smo se dopisivali. Pitala sam ga zašto je u ''kaznionici''. Rekao mi je da je profi iz Engleskog rekao ''What you know !?!''. Malo smo pričali o našem DATE-u. I tako....... Kada je zazvonilo dao mi je kiss i otišao u svoj razred, a ja u svoj. Ušla sam u razred uzela torbu i otišla. Kate, Liz i Alexa trčale su za mnom.

Kate, Liz i Alexa: Pa stani malo, kuda ti se žuri?
Ja: Nigdje mi se ne žuri.!
One: A zašto nas onda nisi pričekala?
Ja: Ne znam.
One: Kako ne znaš pa najbolje smo frendice.!.
Ja: Cure molim vas nemojte mi nešto prebacit, ne osjećam se najbolje, a znate da danas
imam onaj Date.
One: Da imaš pravo nervoza vlada
Ja: Hehe


Na DATE-u je bilo super. Bili smo u slastičarni Campiello. Tamo smo se zadržali. Alex mi je rekao da sam stvarno posebna. Da se znam brinut i za prijatelje i za ljubav. Pao nam je kiss. Nakon Campiella smo otišli u Love Park. Bilo je onako kako se riječima ne može opisat. Oko ponoć Alex me otpratio do kuće i na ulaznim vratima u moje dvorište poljubio i rekao nazvat ću te sutra. And he blow a kiss !!
Skoro sam se rastopila.!. Kada sam ušla u kuću odšuljala sam se do mamine sobe i ona je spavala, ali ne samo ona bilo je tamo još jedno malo dijete. Znala sam da je mama još u Hrvatskoj govorila kako želi posvojiti jedno malo dijete, ali nisam znala da misli tako brzo to učiniti. Otišla sam do Meganine sobe i upitala je da li je to mama već posvojila bebu kao što je i namjeravala. Megan mi je rekla da da.

Ja: Taj mali stvor je sada u našoj obitelji?
Megan: Nemoj govoriti taj mali stvor to ti je sestra.!.
Ja: A a to nije moja sestra ti si mi sestra, a ne to to to stvorenje.
Megan: Mami je presretna jer je sada Ann s nama. Zašto i ti ne možeš biti?
Ja: Pokušat ću se naviknut.!.


Otišla sam u sobu. Legla u krevet i upalila laptop. Odmah sam javila svim frendicama vijest. I zaspala. U subotu sam se probudila u 13h. Čim sam se digla otišla sam dole u kuhinju da jedem i ugledala nešto jako čudno. Mama je makla moju stolicu kako bi mogla staviti Anninu. Užas.!. Morala sam sjesti na vrh stola ako me razumijte. Još joj (Ann) sve ispada iz usta dok ju mama hrani. BBBB. Izgubila sam apetit dok sam samo gledala kako joj hrana ispada iz usta. Fuj!!!! Samo sam se digla sam sa stolice i izašla iz kuće. Mama mi je ljutito rekla.

Mama: A kamo ti to ideš? Sjedaj za stol i da si pojela doručak do kraja.
Ja: Neću !!
Mama: Ne pričaj tim tonom sa mnom jasno?
Ja: Baš hoću pričat ću tim tonom. I neću pojesti doručak. !!!.
Mama: Zabranjujem ti izlaske!!
Ja: Baš me boli briga.!!.


Izašla sam i zalupila vratima. Sjela sam na klupicu u parku preko puta naše kuće. Nedugo kasnije došla je Megan. Rekla je da ne pričam tako s mamom.

Ja: A zašto ne bi??
Megan: Zato što ti je ona mama ona nas je odgojila. Da nema nje misliš da bismo sada bile ovdje u Orlandu u velikoj kući s dvorištem.?
Ja: Nije više uopće briga


Megan: Za što ti je sada Ann kriva molim te reci mi!.!
Ja: Odjednom je samo ušetala u naš život.
Megan: Nije ona odjednom došetala u naš život mama ju je dovela i mama nam je još u Hrvatskoj govorila da namjerava posvojiti bebu, tako da to nije ništa novo.
Ja: Je novo je novo. Nije nam niti rekla dan prije da nas upozori .
Megan: Htjela nas je iznenaditi.


Megan me zagrlila i otišla natrag u kuću no prije no što je prešla cestu dala mi je sliku mame, tate, Megan i mene. Usto je još dala sliku samog tate i rekla on bi htio da si dobra prema Ann i da se ne dereš na mamu. Ja sam joj rekla a zašto nas je onda ostavio?
Rekla mi je da joj je tata u bolnici trenutak prije nego što je umro rekao ''Sa mnom nikad ne biste otišli u Ameriku, jer ja sam i bolestan i ranjen to bi bio prevelik teret za sve vas''.
Nakon nje i ja sam otišla u kuću. Odmah sam odjurila u svoju sobu, legla na krevet, izvadila album sa slikama otvorila ga listala slike i zaplakala.

NASTAVLJA SE.........




03.09.2006. | 12:43 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Moj novi life u Americi i moj Teen Life

Ako neko želi u priču nek u komentarima da kratak opis i ulazi u priču


hits


online



Moj foto album
Ramona
Anna
Bridget
Isabell Black
Amanda

Moje ocjene (zapravo ocjene u Americi u školi u koju ja idem)
A - 5
B - 4
C - 3
D - 2
F - 1



Linkovi

Ann Nicole Anderson (Ja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-imam 15 godina
-često farbam kosu pa vam ne mogu reć njenu boju
-rođena sam 24.12.1991
-po horskopu sam jarac
-živim u kući u Orlandu (Florida)
-idem u 1.razred gimnazije
-slušam rock, punk & metal
-slušam: S.O.A.D, Slipknot, R.h.c.p, Green Day, malo Nirvana i Good Charlotte
-frendice:Kate, Liz, Amanda, Isabell, Ramona, Nollita, Alexa
-frendovi: Lion, Daron, Alex(my love), Simon.....
-volim starke, Fast Food, ananas, gluposti, spačke,čitat ......
-mrzim Alana, Ciaru, Leonu, profače, Engleski, matematiku, Sarah........

Likovi

Alex

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođen je 25.12.1990 na Božić
-živi u ogromnoj kući, ali nije razmažen niti uobražen
-živi s roditeljima i sestrom
-u slobodno vrijeme radi kod tate na recepciji u hotelu
-voli svog psa Dona, fiziku, tjelesni, igra football, pod odmorom stalno sluša svoj mp3 player
-ne voli zapravo mrzi Engleski, dosta profača, Ciaru i Alana, Rona (domar)......
-sluša rock, punk i nešto malo metal
-football-ska mu se momčad zove Clovers (Cloversi)
-neki kažu da je najzgodniji dečko u cijeloj školi

Nolitta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 14 godina
-rođena je 8.11.
-ide sa mnom u razred
-mrzi matematiku i fiziku
-sluša Evenscence, Good Chatlotte, Simple Plan, Avril....
-non stop se smije, a kada se ne smije na glas smije se u sebi
-stalno je nasmiješena

Amanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-rođena je 31.10. na Noć Vještica
-ide sa mnom u rezred
-ok smo si frendice ali mi ponekad ide na živce
-voli raditi gluposti, spačke, izazivati nerede
-ne voli školu pa nema ni dobre ocjene
-sluša him i rock (Gunse, Nirvanu, Green Day)
-nosi traperice, sportske majice, starke
-mrzi haljinice i minice

Isabell

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 15 godina
-dobre smo si frendice
-ima crno-smeđu kosu, visoka je
-sluša R.H.C.P, Guns 'n' Roses, Evenescence, Green Day
-mrzi matematiku
-obožava radit psine i često upada u nevolje
-obožava životinje, ima psa, mačku i kunića

Ramona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990 na petak 13.
-po horoskopu je rak
-za sebe kaže da nije popularna već da je čudakinja
-sluša rock (Guns 'n' Roses, The Doors, Evenscence)
-najpredmeti su joj kemija i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron (praznoglave silikonske fufe)
-ima dečka
-nadimci samo za njenog dečka su Ram ili Rammy

Sarah (ili UMIŠLJENA KUČKA)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-u mome je društvu poznata kao umišljena plava kučka ili samo umišljena kučka
-ima brata i sestru. Sestra joj ide u drugu školu, a brat u ovu u koju idem ja i u koju ide ona. Ali joj je brat za razliku od nje jako cool
-obožava rozu, pink i takve meni užas boje
-živi u vili s bazenom (umišljena idotkinja tj. kučka)
-slauša Britney Spearse, Beyonce, Pussycat Dolls......
-uglavnom ona je jedna umišljena bitch, koja sluša pop i obožava meni užas boje

Simon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 god.
-totalno je cool
-sluša metal i rock
-uvijek nosi trapke i majice s kratkim rukavima(čak i zimi)
-ima curu Miu, no ona ne ide u ovu školu
-hobi mu je spavanje i gledanje horor filmova
-nekad se ne oblači se u stilu onoga što sluša

Mary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ima dužu smeđu kosu i oči boje čokolade
- jedinica u obitelji
- roditelji su joj malo imučniji ali nije razmažena
- štreberica je pa je zbog toga bas i ne podnose u drustvu
- osječajna je i romantična
- stalno plače, povučena je i nema baš prijatelja
- u ovu je školu došla jer su je u prošloj maltretirali
- ide sa mnom u razred
- u ovu je školu krenula u ponedjeljak 23.10.2006

Sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- pravo joj je ime Samantha
- ide u 1.c moje gimnazije
- rođena je 1.11.1990.
- živi u mom kvartu (tj. nova je u njemu)
- poprilično je bogata
- obožava shopping i modne marke
- sluša sve po malo
- ima mačku koja se zove Princess(čudno je ime ali mačka joj je bijela i perzijska)
- super je cura
- iako je poprilično bogata nije uomražena
- živi s roditeljima i sestrom njezine mame
- ima stariju sestru koja živi u L.A.-u i viđa ju jedanput u mjesecu

Eric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- super dečko
- moj susjed
- ima starijeg brata
- vozi Porsche
- malo je bogatiji jer su njegovi roditelji dosta poznati slikari
- ide sa mnom u razred
- funny je i zna se šaliti i na svoj račun i na tuđi, ali zna kada je pretjerao u nečemu
- sluša techno
- ima psa koji se zove Rick