The Second Post = Super day


Hi ! Evo novog posta .Nisam imala vremena pisati jer smo imali neke teške ispite .Ljudi upoznala sam Alexa, da da pod odmorom je čuo da je došla neka nova učenica i došao je do mog razreda i pitao Kate tko je i gdje je nova učenica i ona je pokazala na mene, onda mi je on prišao pa smo pričali.

Alex: Hi, ja sam Alex, a ti?
Ja: Ann Nicole drago mi je.
Alex: Meni još više. Imaš li dečka?
Ja: Nemam, a ti curu?
Alex: Ne, nemam curu.
Ja: A kako to?
Alex: Pa eto! Čekam onu kako se kaže pravu bombu .!.
Alex: Baš kao što si ti ''Prava Bomba.!''.
Ja: Ja? Bomba ti mora da se šališ?
Alex: Ne, ne šalim se.
Ja: Molim?
Alex: Da prava si bomba. Biš li izašla sa mnom?
Ja: Pa tek smo se upoznali.!Da li si siguran?
Alex: Da jesam siguran sam. Onda?
Ja: Može, kada?
Alex: Petak 20h, Ok?
Ja: Ok.
Alex: See ya!


I tako u petak idem van s Alexom. Jedva čekam. U školi je danas bilo super. Ne samo zato što sam upoznala Alexa nego je stvarno bilo super. Upoznala sam još jednu super osobu zove se Alexa. Čudno je ime, ali cura je stvarno zakon. Upoznala sam je na ručku. Bila je ispred mene u redu. Pitala sam je može li mi dodati ulja, a ona je skužila da sam nova učenica pa smo malo popričale ali onda sam otišla na svoj stol gdje su bile Kate i Liz. Malo smo pričale o dečkima, malo o muzici i tako o svemu po malo. Danas smo imali likovni. Trebali smo nacrtati neku hranu koju najviše volimo. Dosta njih je nacrtalo više stvari, a ja među njima. Hehehe. Pod matematikom smo zezali profača koji nam je na zamjeni. Na zamjeni nam je neki stari koji ima sve naočale u kosu. Niš ne vidi. Joj, dogodilo se nešto što se nije smjelo dogoditi. Alan mi se obratio i rekao mi da ako nešto samo probam napraviti Ciari ili njemu da ću nadrapat. Ja sam mu rekla ''Joj Alan baš te se bojim.!.'' i otišla. Mark mi se danas ponovno obratio. Bio je nešto ljut na mene. Ne znam ni ja zašto samo nije htio razgovarati sa mnom. Ali dobro danas mi se ispričao i govorio mi je da mu je stvarno žao, a ja nisam ni znala zašto je on ljut na mene. Zadnji smo sat imali Engleski. Dala nam je rezultate ispita kojeg smo pisali. Kate je dobila C+ (3+) i ja također, Liz je dobila C (3). Sve tri smo bile presretne. Kada nam je završila nastava otišle smo na piće pa onda kod Liz. Surfale smo negdje 2 sata, a onda smo Kate i ja otišle kući. Kući sam jela i onda se igrala sa psom. Išla sam ga prošetati po kvartu i srela sam nikog drugog nego Alexa kako šeće sa svojim psom. Otišli smo si kupiti za piti i onda smo sjeli na neku klupicu. Psi su nam se dobro složili njegov se zove Don, a moj Aron.Nakon pola sata smo otišli svako svojoj kući. Doma sam gledala telku sa sestrom. Gledale smo Simpsone. Obožavam tu seriju. Pozzz & Kiss. Sljedeći će post biti duži nego ovaj.


31.08.2006. | 22:51 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Moj novi life u Americi i moj Teen Life

Ako neko želi u priču nek u komentarima da kratak opis i ulazi u priču


hits


online



Moj foto album
Ramona
Anna
Bridget
Isabell Black
Amanda

Moje ocjene (zapravo ocjene u Americi u školi u koju ja idem)
A - 5
B - 4
C - 3
D - 2
F - 1



Linkovi

Ann Nicole Anderson (Ja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-imam 15 godina
-često farbam kosu pa vam ne mogu reć njenu boju
-rođena sam 24.12.1991
-po horskopu sam jarac
-živim u kući u Orlandu (Florida)
-idem u 1.razred gimnazije
-slušam rock, punk & metal
-slušam: S.O.A.D, Slipknot, R.h.c.p, Green Day, malo Nirvana i Good Charlotte
-frendice:Kate, Liz, Amanda, Isabell, Ramona, Nollita, Alexa
-frendovi: Lion, Daron, Alex(my love), Simon.....
-volim starke, Fast Food, ananas, gluposti, spačke,čitat ......
-mrzim Alana, Ciaru, Leonu, profače, Engleski, matematiku, Sarah........

Likovi

Alex

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođen je 25.12.1990 na Božić
-živi u ogromnoj kući, ali nije razmažen niti uobražen
-živi s roditeljima i sestrom
-u slobodno vrijeme radi kod tate na recepciji u hotelu
-voli svog psa Dona, fiziku, tjelesni, igra football, pod odmorom stalno sluša svoj mp3 player
-ne voli zapravo mrzi Engleski, dosta profača, Ciaru i Alana, Rona (domar)......
-sluša rock, punk i nešto malo metal
-football-ska mu se momčad zove Clovers (Cloversi)
-neki kažu da je najzgodniji dečko u cijeloj školi

Nolitta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 14 godina
-rođena je 8.11.
-ide sa mnom u razred
-mrzi matematiku i fiziku
-sluša Evenscence, Good Chatlotte, Simple Plan, Avril....
-non stop se smije, a kada se ne smije na glas smije se u sebi
-stalno je nasmiješena

Amanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-rođena je 31.10. na Noć Vještica
-ide sa mnom u rezred
-ok smo si frendice ali mi ponekad ide na živce
-voli raditi gluposti, spačke, izazivati nerede
-ne voli školu pa nema ni dobre ocjene
-sluša him i rock (Gunse, Nirvanu, Green Day)
-nosi traperice, sportske majice, starke
-mrzi haljinice i minice

Isabell

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 15 godina
-dobre smo si frendice
-ima crno-smeđu kosu, visoka je
-sluša R.H.C.P, Guns 'n' Roses, Evenescence, Green Day
-mrzi matematiku
-obožava radit psine i često upada u nevolje
-obožava životinje, ima psa, mačku i kunića

Ramona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990 na petak 13.
-po horoskopu je rak
-za sebe kaže da nije popularna već da je čudakinja
-sluša rock (Guns 'n' Roses, The Doors, Evenscence)
-najpredmeti su joj kemija i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron (praznoglave silikonske fufe)
-ima dečka
-nadimci samo za njenog dečka su Ram ili Rammy

Sarah (ili UMIŠLJENA KUČKA)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 godina
-u mome je društvu poznata kao umišljena plava kučka ili samo umišljena kučka
-ima brata i sestru. Sestra joj ide u drugu školu, a brat u ovu u koju idem ja i u koju ide ona. Ali joj je brat za razliku od nje jako cool
-obožava rozu, pink i takve meni užas boje
-živi u vili s bazenom (umišljena idotkinja tj. kučka)
-slauša Britney Spearse, Beyonce, Pussycat Dolls......
-uglavnom ona je jedna umišljena bitch, koja sluša pop i obožava meni užas boje

Simon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ima 16 god.
-totalno je cool
-sluša metal i rock
-uvijek nosi trapke i majice s kratkim rukavima(čak i zimi)
-ima curu Miu, no ona ne ide u ovu školu
-hobi mu je spavanje i gledanje horor filmova
-nekad se ne oblači se u stilu onoga što sluša

Mary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ima dužu smeđu kosu i oči boje čokolade
- jedinica u obitelji
- roditelji su joj malo imučniji ali nije razmažena
- štreberica je pa je zbog toga bas i ne podnose u drustvu
- osječajna je i romantična
- stalno plače, povučena je i nema baš prijatelja
- u ovu je školu došla jer su je u prošloj maltretirali
- ide sa mnom u razred
- u ovu je školu krenula u ponedjeljak 23.10.2006

Sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- pravo joj je ime Samantha
- ide u 1.c moje gimnazije
- rođena je 1.11.1990.
- živi u mom kvartu (tj. nova je u njemu)
- poprilično je bogata
- obožava shopping i modne marke
- sluša sve po malo
- ima mačku koja se zove Princess(čudno je ime ali mačka joj je bijela i perzijska)
- super je cura
- iako je poprilično bogata nije uomražena
- živi s roditeljima i sestrom njezine mame
- ima stariju sestru koja živi u L.A.-u i viđa ju jedanput u mjesecu

Eric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- super dečko
- moj susjed
- ima starijeg brata
- vozi Porsche
- malo je bogatiji jer su njegovi roditelji dosta poznati slikari
- ide sa mnom u razred
- funny je i zna se šaliti i na svoj račun i na tuđi, ali zna kada je pretjerao u nečemu
- sluša techno
- ima psa koji se zove Rick