~˘°.˛.G!RŁ$ DQN`T Ł!K3 BQY$, G!RŁ$ ŁłK3 C@R$ @ND MQN3Y.¸.°˘~

utorak, 06.06.2006.

stupid school

Hy my darlings!!!
Eo, ovaj je post posvećen je***oj školi...mad...

PETAK- ja nisam uuuuopće učila u petak tehnički i profić me pito!!! Koliko sam dobila???!!! 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Issssssssssssssssssssssssseeeee!!!! Reko mi je da ću imat zakljućeno 1 za kraj školske godine iz tehničkog!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........headbang.........

PONEDJELJAK-ja jućer nisam ništa učila i mene za promjenu pitala vjeronauk!!! Ja opet dobila jedenicu!!!! Paaaaaaaaa,,, nemogu ja sve odjednom naučit!!!

Eo popisa testova koje ćemo pisat ovaj tjedan:
1.Priroda...............Ponedjeljak
2.Hrvatski.............Srijeda
3.Matematika.........(pravila) Srijeda }SVE UKUPNO TESTOVI I ISPITIVANJA-6!!!!!!
4.Matematika.........(test) Četvrtak
5.Tehnički..............(ispitivanje) Petak
6.Povijest...............(ispitivanje) Petak

UTORAK-hvala Boguuuuuuuuuuu!!!!! Danas me nije niko pito pa nisam dobila je**nu jedinicu!!!!
Al zato sam se jućer posvađala sa Beattom i Martinom....burninmad....
Ja bila sva u depresiji što neam sise pa ja tamo pisala na chatu da neam sise....thumbup???!!!....Ono Beatta se počela smijat a ja njoj rekla da trebam podporu jer ih neam, A ONA SE NASTAVI SMIJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrav..... Dalmi, Nori, Kristini i ostalimaaaaa....(neda mi se pisat...hahahahahahahaaa...)....wave....
Ki$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$kiss and pozZzZzZzzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz........

- 19:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #