~˘°.˛.G!RŁ$ DQN`T Ł!K3 BQY$, G!RŁ$ ŁłK3 C@R$ @ND MQN3Y.¸.°˘~

ponedjeljak, 17.04.2006.

§R3T@N U§KR§

Ma sretan vam Uskrs!!!!!wavewavewavewave
Hvala Bogu, napokon (nakon 10-tak dana) sam na kompjuteruuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Yooooooooooooooooooooooooooooooooopppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sad mi je dosadnoheadbangheadbang......!!!!
Eo šta sam dobila za Uskrs:
1. Papuče za školu
2. Maicu
3. Slatkiše (aaaaaaaaaajmeeeee meeeniiii, puuuunooo!!!!!)
4............(neda mi se pisatzalivenzaliven)
5. Nooooooooovaaacccc!!!! (greedygreedygreedygreedygreedy)...150 kn
6. i 7. i 15441851768..............(neda mi se pisat!!!!!!zalivenzaliven)
Eo sličice

- 15:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 05.04.2006.

§VJ3Ž@ V!J3§+

Yoooooooooooooooooooooooooooo ljudovicoolcoolcool, neandertalcinutnutnut, biljke, životinje....bloa, bla, bla, blaaaaa....
Eo imam novu, svježu vijest!!! Mi smo (to već sviiiii znaju) plesale na utakmici (Osijek-Dinamo).... Eeeee, paaaa, mi ćemo opet pleast za dva tjedna u nedjelju....
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupiiiii......!!!! Eeeee, paaaa ne zaboravite šalovee i bla, bla, blaaaa... eeee daaa i dresoveee!!!
Eo neda mi se pisat pa doviđenjaaa!!!
KOMENTIRAJTEEE!!
KI$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$......!!!!!

- 12:17 - Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 04.04.2006.

Z@ §V3 KQHQR+@Š!C3333!!!

Evo ja danas išla sa cekanima na njemački jer sam morala ić kod zubaraheadbangheadbangheadbang. Izvukle smo se (Ljerka i ja) od odgovaranjathumbupthumbupthumbup!!! Ma 4 ili3 njih se javilo da odgovaraaabangbangbang!!! Mislim ono: "Ah, molim?!?!?!?!?"!!! Kod nas se niko nie javio a, kod njih su skoro svi odgovarali ("Ma ja sam sigurno luda.....nutnutnut"!!!!
EVO, OVO JE ZA SVE KOHORTAŠICEEEEE!!! (P.S. Sara šta kažeš?!?!?!?)


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws src="http://content16.bigoo.ws/letters/style13/s.gif">

Scroll images by bigoo.ws

- 12:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.04.2006.

§Ł!č!c3

- 13:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

KOHORTA GIRLS

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! Booooooooooooooooooook svimaaaaaa!!! Eo vidite kak sam hepismokinsmokinsmokinsmokinsmokin!!!!!! Jućer je bila utakmica u kojoj su igrali Osijek-Dinamo!!! Svi smo bili uzbuđeni jer smo mi trebali nastupat u poluvremenu!!!! Bile smo taaaaako nervozneeewavewavewavewavewave!!! E da vam neš kažem-mi smo tu korografiju učile ukupno 21 sat u ovom tjednuuuuu!!! OKthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup je sve bilo. I onda čas koji smo svi čekali!!! Najavili su nas kao "KOHORTA GIRLS"!!! Mi smo krenile plesat!!! Navijači su počeli urlat!!! Bili su oduševljeni!!! Mi smo prve cure koje su plesale za Osijek!!! Ajme kojeg uzbuđenja!!! ISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEE!!!!! Trema koju smo imale nestala je. Na kraju plesa digla je Mateja (Marasica) jednu Lorin i trebali ste vidit navijače: "Koooohorta Osijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!"!!! Svi su bili oduševljeni!!!Samo su ovi kreteni koji su puštali pjesmu neš zbrkali... Ali sve je ipak ispalo coooooolthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "USPJELE SMO CUREEEEE!!!"-urlalesmo od srećeeeee!!! Evo, nadam se da ste i vi bili na utakmiciiiii!!! Ja sam bila broj 6.
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMENTIRAJTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

- 12:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 01.04.2006.

HQRQR QD DQ§@D3....

Aaaaaaaah.... kak je danas dosadnoooo... Sva sam nikaka od boringnostinutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut... Evo gledala sam horor pa je naslov dobio slaaaavno ime (radi se o dvijema temama: dosada i horor-kak sam ja danas provela dan). Evo slavna imena: HOROR OD DOSADE....

- 20:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #