.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






ponedjeljak, 16.07.2007.

EJ LJUBEKI...

-Mislim koj naslovlud
Prvo da vas sve pozdravim i izljubim-wavecerek.
Ok,sada kada sam obavila svoju dužnost reči ču vam da sam jako hepythumbup,ni
ja sama nemam pojma zakaj no bilo je i vrijeme da i ja budem sretna.Ovih dana se baš super zabavljam to jest glupiram.E da,imam jednu važnu novost za sve(dobro,ne baš sve no večinu bivših osmaša
iz oš Lučko)pošto se ja uskoro selim-ne baš uskoro(no ove godine,prodajemo ovu kuču,NO NEJDEM DALJE IZ LUČKOG-NEČETE ME SE MOČI RJEŠITI)namolila sam starog da mi dopusti da imam tulum na koj ču pozvati skoro sve osmaše i moje frendove(to još nije sto-posto sigurno da če tuluma biti no za sada ču živjeti u nadanju(biti če cugepartythumbup...biti če još bolje pošto u kuči neče biti puno lomljivih stvari pošto če sve več biti u našoj novoj kuči pa ču se i ja moči zabavljati a ne paziti oče li se što oštetili jeee)Sada dosta o tome,ja ovaj tjedan idem kod seke,a drugi na more(2tj.)na žalost,pa ako želite još jedan post prije nego odem na more morate mi ostaviti puuuno komića-vratiti ču ih duplo kada se vratim!Sada ču vam napisati pjesmicu(ili pričicu)koju sam našla na jednom blogu,to sam htjela napisati
prošli tjedan kada sam se htjela ubiti da podjelim s vama kako se osječam-no hvala Bogu
danas sam sretna pa je ovo samo jedna grda uspomena(nadam se)
-Noć je, ulice prepune tišine…njeni koraci bili su jedini zvukovi koji su se čuli u toj hladnoj noći…lutala je ulicama, nadala se da će naći utjehu, da će naći oči koje će je gledati pune ljubavi.To je bilo jedino što je tražila,htjela je da ju ljudi primijete,da primi malo ljubavi,al očito je tražila previše za osobe koje su živjele oko nje…shvatila je, u ovoj noći joj svira posljednja pjesma,u ovoj noći sluša posljednje stihove…sudbina joj je već odavno bila jasna,al nikad nije imala snage priznat si,sad joj je konačno bilo jasno…dovoljno je čekala…uzela je žilet,zarezala,izdahnula,sklopila oči,a njeno još živuće tijelo palo je na pod…gotovo je…
I šta kažete?!Sada ču staviti jednu pjesmu od US5,zove se "Maria"-ta pjesma je za moju Mery i mene(i sve druge Marije)(ako slučajno niste znali,ja se zovem Petra-Maria)
Kako je ovaj Richie sladak(joj šta bi mu radila)ovo je zezancija!
cerek
Evo još jedne zakon pjesme iz filma Freaky Friday-Take me away(možda je uskoro stavim tu sastrane da odma počne svirati kada se blog otvori)pjesma je savršena(obožavam takav tip pjesama)
cerek
-kao što čujete oped sam promjenila ovu
pjesmu sa strane šta se svira,onu od Paris sam zamjenila
sa pjesmom od...
-ovaj post je malo dulji,no nadam se da se zbog tog ne ljutite!
- JOŠ SAM U NJEGAcerek
SVE VAS VOLIM I KISAM,BY!cerekwave

- 15:22 - Comment To Me... (194) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.