.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






petak, 29.06.2007.

NAKON DUGO VREMENA...

Evo i mene nakon...uf...puno vremena.Ovih dana je poprilično dosadno...
doma sam:gledam telku,jedem,gledam telku...itd sve istim tempomnjamipartylud
Svi su otišli na more ,a ja jedina idem tek u osmom mj...Danas je bila podjela svjedođbi(valjda sam dobro napisala)...ubiti-prošla sam s 4...onak,valjda sam zadovoljna-ma jesam!!!Kada su me cure pitale koliki mi je prosjek ja sam valjda rekla 4.6 umjesto3.6 i to je ispalo ko da sam prošla s 5...one su se tam okolile na mene da im pokažem svjedođbu,a ja nisam htjela da se ne osramotim kakve ocjena imam-haha.A jedna cura-NEČU JE IMENOVATI!!!ja rekla da ne želim pokazati svjedođbu jer sam prošla s 5,no ja sam je pokazala da se uvjeri da sam prošla s 4,a ona se na to samo dodala meni je neko reko da si kak ti prošla s 5!!!Mislim ja ni u najljepšem snu nebi prošla s 5deadNo,sad je sve gotovo!!!4je ok ocjena-nije baš čista četvorka(zato jer nije 3.8ili9...več je 3.6...no ok!!!)I tako meni dani lete uzalud.zalivenU ponedjeljak i utorak su upisi-ja se bojim(nemam pojma zakaj)Ja sam odlučila i upisati ču fotogravsku-to mi je (valjda)želja!!To je "dobra" škola,poslje fotogravske ču nekam dalje(nemam pojma kam)Neki dan sam išla si nač za praksu sa starim-več su ugovori potpisani,idem u grad negdje(novi Zg)deadJedva čekam praksuthumbupSutra najvjerojatnije idem na bazene s Mare...bit če nam super,i ludo(gnjevit če mo dečke...thumbupdeadcerekO tome kak nam je bilo ču pisati neki drugi dan!!!E da,dobila sam novi mob(isti onakav) kakav sam izgubila-SGH-E250!!!thumbupcoolE da,još nekaj.Vidite da sam stavila drugu pjesmu kada mi se otvori blog,nije više od Bon Jovia več od Paris Hilton.Pjesma je savršena.I da,ja nemam pojma kaj mi je,izgleda da ču oped postati neka "šminkerica".Nedostaju mi šopinzi...Paris je baš ok cura i ima super pjesme:evo još jedna njezina pjesma:dole.U drugom postu ču staviti još jednu njezinu pjesmu Jealousy!!!cerekcerekcerek

ps.nemam šanse kod njega...
gotovo jenono sve ide dalje-pokušat
ču ga zaboraviti!!!sve vas volllim jako puno
i kisamcerekwave
Paris Hilton-Nothing in this wolcerek
ps.spot je baš fora-haha

- 11:04 - Comment To Me... (53) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.