.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






četvrtak, 21.06.2007.

...ZBOGOM........ODLAZIMO.....

Došo je i taj dan...odlazimo...zauvjek...osnovna je završila!Gotov je 8-mi raz,pa-pawave osnovnoj rekli smo danas mi osmaši.Kada se sjetim da je gotovo poželim vrištati(koliko smo samo sranja napravili u školi,ne želim nabrajati...)Nemojte misliti da ja imam neke nostalgije za školom...ne,ne-to su nostalgije za frendove i skoro mog pola života-8god koje sam provela u ovoj školi!Svi smo postali kao neka obitelj...Danas smo kao oproštaj,naš cjeli razred 8-mi A išli na šodericu u Vrbice...tam smo ponjeli cugu i kupali se..partydeadbilo je super.To je bilo zadnji put da smo svi bili zajedno kao u razredu.Zajebavali smo se,bacali u vodu,pili....bilo je zakon.Kada smo krenuli doma sa svim smo se pozdravili i djelili pusecerek...skoro sam zaplakala...no suzdržala sam senonono.
Bilo je tamo pijanih...Ma viđat cemo se mi još,s nekim više,s nekim čemo iči zajedno van,s nekim čemo biti samo na "bok"...no glavno je da če mo se mi viđati i družiti!!!POPIS MOG RAZREDA I SVIH OSTALIH FRENDOVA:8A-LAURA,MANDY,MARE,KATARINA,ARAP,IVANA,ANDREJA,MONIKA,TINA,KRISTINA,LONAC,JELENA,VALE,TANJA,ANUŠIČ,TEO(PJEGA),LOVRIČ,TUPEK,MAROVIČ,DANIJEL,PRC,DAVOR,BRUNO,MARKO!!!ostali:LORENA,GOLUBICA,LIDIJA,PAPAK...
-za njih-SAMO DA ZNATE-KOLIKO GOD DA SMO MI IMALI KONFLIKTA...JA VAS ZAUVJEK NOSIM DUBOKO U SRCUcerek
ps.nadam se da se zbog ničega ne ljutite...oprostite zbog svega,sve vas volim-zbogom
(no ne zadugo)ha-hathumbupcerekSAMO DA ZNATE,MI SMO ZAUVJEK 8A,I NAJBOLJA GENERACIJA U OŠ LUČKO-MI SMO NAJBOLJI!
-jedna pjesma za nas-bivše osmaše u OŠ LUČKO.
PRIJATELJI:zauvjek,nezaboravni...nemojte plakati...VOLIM VAS SVE REDOM!!!cerek

- 21:29 - Comment To Me... (52) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.