.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE



Prima J Lyrics














Prima J Music Codes
Music Codes by SongArea.com




Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com
Slika hostovana na Fotorola.com








NAJ BLOGOVI!
luuudiooo:thumbup:cerek
lauraaa:thumbupcerek
gejshe(moj,Meryn,Ayn,Arap blog)cerek
šilicacerek
mala frizerkathumbupcerek
mimycerek
golubicathumbupcerek
ivanathumbupcerek
golubica i anathumbupcerek




O MENI-Zovem se Petra-Marija...(pepy,tatina princeza"...)
-1.C-fotografska(BIVŠA ŠKOLA-LUČKO)
-obožavam sopingirati,plesati,glazbu...
-osobe koje mi puno znače-Mery,Aya,Sanja
-kod dečki me privlači:moraju imati kilu parfema
na sebi i moraju znati plesati.....






nedjelja, 03.06.2007.

HY....

Ljudi,jučer je bio dan za pamčenje.U Stupniku su svirali PRLJAVCI!!!!Bilo je tak ludo...
Pošto je Mery jučer bio 15rođ.ona je obečala dečkima iz razreda da če donesti cugu.I sada
uzmemo ti mi neku flašu...(NEMAM POJMA KAJ JE UNUTRA BILO-NEŠ OD LIMUNA)i vozi ti Merin
buraz do koncerta-a tam bilo murije pun k****,i još na ulazu nas pretraživali-i mi smo
ostavile cugu u autu od njezinog burazera.No poslje je on došo i ostavio flašu pokraj kontenera
pa smo otišle po nju i dale Mateji,Jeleni...i ostalima.Nakraju nisam nisam ni okusila to!No zato je Sanja!!!partyKada smo tamo došli koncert je počeo tek poslje tekme Hrv...mi samo tamo ljepo
gledali tekmu na nakom velikom platnu.A kad je tek.završila još koncert nije počeo nekih dobrih sat vremena,no nema veze-ja i Mery smo tamo plesale i zajebavale se.A kada je koncert počeo bilo je zakon.
Ja i Lorena smo se tamo lovile po igralištu i zajebavale.Tam smo malo bili kod naših osmaša,pa kod sedmaša.Da samo znate kak nam je bilo ludo....thumbupnajbolje!!!jedva čekam neki novi
koncert-idem obavezno!!!

-SEDMAŠI IDU NA MATURALAC(i ja bi ponovo)
PA SE NADAM DA ČE IM BITI LUDO
KO I NAMAdeadLUDO SE PROVEDITE,
BYwave

-HVALA VAM SVIMA NA KOM.
KISAM VAS SVEcerek

- 12:36 - Comment To Me... (130) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.